عنوان Medal of Honor: Pacific Assault را رایگان دانلود کنید

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ , 21:30:54
EA Access, Origin Access, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

اخیرا خبر خوبی برای طرفداران قدیمی سری مدال افتخار منتشر شده است. اگر منتظر فرصتی برای خاطره بازی با یکی از قسمت‌های قدیمی این سری محبوب بوده‌اید، این فرصت توسط سرویس‌های EA Access و Origin Access فراهم شده است. حال می‌توانید قسمت هفتم مجموعه‌ی مدال افتخار که ۱۳ سال قبل منتشر شده بود، یعنی عنوان Medal of Honor: Pacific Assault را به‌طور رایگان دانلود و خاطراتتان را تازه کنید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این بازی اول شخص تیراندازی قدیمی داستان سربازی به نام «تام کانلین» (Tom Conlin) را روایت می‌کند. هم‌اکنون این بازی در لیست «خزانه خدمات» (Service Vault) برای اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفته‌ است. این بدان معنی است که استفاده کننده‌گان از این سرویس‌ها بر روی دو پلتفرم ذکر شده می‌توانند بازی را به طور رایگان دانلود کنند.

روند بازی شامل نبردهایی معروف در دل جنگ جهانی دوم است که می‌توان از نبردهایی چون Pearl Harbor، GuadalCanal و Tarawa در بین آن‌ها یاد کرد. همچنین در طول بازی و با کسب امتیاز تجربه در مراحل می‌توانید مراتبی از شخصی‌سازی را قبل از هر مرحله، برای خود انجام دهید. حتی با ارتقا درجه نظامی، می‌توانید رهبری یک گروهان در یک عملیات را نیز عهده‌دار شوید.

اگر هنوز در سرویس‌های EA Access و Origin Access عضو نیستید، دو روز برای امتحان کردن آن‌ها به طور رایگان مهلت دارید. با قرار گرفتن هر بازی در لیست خزانه خدمات این سرویس‌ها، بازی برای اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی به طور رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. اما کاربران پلی‌استیشن ۴ هم کاملا بی‌نصیب نیستند و بعضا بازی‌هایی برای تست رایگان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد اما قراردادهای بین شرکت‌ها اجازه‌ی دسترسی رایگان و کامل به یک بازی را به آن‌ها نمی‌دهد.

در بازه‌های زمانی مشخص، بازی کردن بعضی عناوین برای کاربران پلی‌استیشن ۴ توسط این سرویس‌ها رایگان اعلام می‌شود. تازه ترین دوره‌ی تست رایگان بازی‌ها برای کاربران پلی‌استیشن ۴ امروز به پایان می‌رسد که اسامی چندی از بازی‌های رایگان این دوره که امروز روز پایانی آن است، به شرح زیر است:

  • Maden NFL 17
  • FIFA 17
  • EA Sports UFC 2
  • Titanfall 2
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

همچنین در صورتی که خودتان بازی Star Wars: Battlefront را داشته باشید، در این بازه زمانی تمامی نقشه‌ها و قهرمان‌های بازی آزاد هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر