تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه عنوان شوتر و تاکتیکال Argo منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ , 20:30:34
Arma 3, Bohemia Interactive, پی سی گیمینگ (PC Gaming), فروشگاه استیم (Steam)

استودیو «بوهیمیا اینترکتیو»، توسعه‌دهنده محبوب مجموعه بازی «آرما» (Arma)، بازی جدید خود را با نام Argo برای رایانه‌های شخصی روی شبکه استیم منتشر کرد. این عنوان به‌صورت رایگان و در سبک شوتر تاکتیکال عرضه شده است. سازنده هم‌چنین تریلر هنگام عرضه‌ای برای عنوان شوتر و تاکتیکال Argo منتشر کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تریلر منتشر شده، حالت مسابقه ۵به۵ را نشان می‌دهد و دارای بخش درخت توانایی‌ها و ویرایش‌گر سناریو بود. در هنگام انتشار بازی، Argo فقط دارای یک منطقه است که خود به ۳ منطقه برای مبارزه تقسیم می‌شود و به‌طور منظم برای هر حالت عوض می‌شود. هرچند که سازنده اشاره کرد مکان‌ها و مناطق بیشتری در آینده برای این بازی منتشر خواهد شد. هم‌چنین در بازی یک حالت مشارکتی و سندباکس مانند وجود دارد که شما را با اهداف تصادفی مواجه می‌سازد. هنگامی که بازی کامل می‌شود، بازی‌کنان مقداری تجربه کسب می‌کنند و در کنار آن توانایی بالا بردن رنک، شخصی‌سازی و باز کردن اسلحه‌های جدید را خواهند داشت.

عنوان شوتر و تاکتیکال Argo دارای هیچ‌گونه سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای و یا pay-to-win نخواهد بود، اگر چه بازی‌کنان می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار و خرید بسته Argo Supporter’s Pack از سازنده بازی، یعنی بوهیمیا حمایت مالی کنند. این بسته، شامل ۱۴ انیمیشن منحصر به فرد برای بخش برای بخش MVP، به همراه ۲۲ مورد اقلام و لباس‌های منحصر به فرد، توانایی استفاده از وسایل نقلیه در هنگام استفاده از ویرایشگر سناریو و دسترسی به لیدربرد بازی از دیگر مواردی هست که در این پکیج وجود دارد. هم‌چنین بازی هم‌اکنون بر روی شبکه استیم قابل دانلود و بازی کردن است.

در پایان شما را به دیدن تریلر هنگام عرضه عنوان شوتر و تاکتیکال Argo دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر