حراج عناوین پلتفرم GOG همراه با جایزه ویژه

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ , 19:00:44
Pillars of Eternity, Rainbow Six, Reservoir Dogs, Splinter Cell, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

در آخرین حراجی برگزار شده توسط GOG، تخفیف‌ها و پاداش خوبی برای خریداران ارائه شده است. در جدیدترین حراج هفتگی، وب‌سایت GOG تا ۹۰ درصد تخفیف را شامل مجموعه بازی‌هایی که روی این پلتفرم حضور دارند، اتخاذ کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اما پاداش ویژه‌ای که برای خریداران در نظر گرفته شده، با هر خرید می‌توانید سه گانه بازی Double Dragon را بدست آورید! از جمله عناوینی که در این حراجی موجود هست، می‌توان به بازی «ویچر ۳: وایلد هانت نسخه سال» (The Witcher: Wild Hunt Game of the Year Edition) اشاره کرد. اگر شما نسخه استاندارد بازی را دارید، هر دو بسته‌الحاقی موجود برای این بازی را نیز می‌توانید به‌صورت جداگانه خریداری نمایید.

اگر شما دنبال یک تجربه نقش‌آفرینی سنتی در عین حال مدرن هستید، بازی «ستون‌های ابدیت» (Pillars of Eternity) با سه نسخه مختلف در انتظار شما است. اگر هم مایل به بازی کردن عناوین نقش‌آفرینی نیستید، باز هم ایرادی ندارد! نظراتان راجب نسخه اصلی «رنگین‌کمان شش» (Rainbow Six) و «اسپلینترسل» (Splinter Cell) چیست؟

هم‌چنین، مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت «تل‌تیل» مانند: «ماینکرافت» (Minecraft: Story Mode) و «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) انتخاب خوبی خواهد بود. هم‌چنین در این لیست تمامی مجموعه‌ی «رِی‌من» (Rayman) نیز وجود دارد. جدیدترین نسخه از بازی «سگ‌های آب‌انبار» (Reservoir Dogs) نیز در این حراجی حضور دارد و می‌توانید از بین عناوین موجود یکی را خریده و هم‌چنین بازی رایگان نیز برنده شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر