خبر لغو محتوای دانلودی Mass Effect: Andromeda تکذیب شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ , 20:00:11
Mass Effect: Andromeda, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

اخیراً، شایعه‌ای مبنی بر لغو یکی از محتواهای دانلودی Mass Effect: Andromeda در فضای مجازی منتشر شده بود. یک شرکت اتریشی با نام Sinclair Networks در صفحه‌ی فیسبوک خود ادعا کرده بود که استودیو بایوور این شرکت را برای ساخت و توسعه‌ی یکی از محتواهای دانلودی بازی Mass Effect: Andromeda استخدام کرده بود. البته طبق ادعای همین شرکت، مدتی پس از آغاز کار، استودیو بایوور ادامه‌ی پروژه را لغو کرد. این متن مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد؛ هر چند وبسایت Critical Hit توانست تصویری از این متن تهیه کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این شایعه بازخوردهای بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت، تا جایی که آقای «فرناندو مِلو» (Fernando Melo)، تهیه‌ کننده‌ی بازی Mass Effect: Andromeda از طریق حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. او گفت که استودیو بایوور توسعه‌ی محتواهای دانلودی بازی‌هایش را به اعضای خود استودیو می‌سپارد. همچنین در ادامه افزود که شرکت Sinclair Networks وجود خارجی نداشته و یک شرکت تقلبی است:

علیرغم اینکه نباید درباره‌ی چنین موضوعاتی صحبت کنم اما باید بگویم که خودمان به‌روزرسانی‌ها و محتواهای دانلودی بازی‌هایمان را می‌سازیم و برای این کار از هیچ شرکت یا استودیو دیگری استفاده نمی‌کنیم.

پس از انتشار این شایعه، استودیو بایوور سکوت اختیار کرد که همین مسئله شبهات پیرامون این خبر را افزایش داد. زمانی که به این موضوع اشاره شد، آقای ملو در پاسخ اعلام کرد که موضوعاتی وجود دارند که نمی‌توانند در هر زمانی درباره‌ی آن‌ها صحبت کنند. در پایان لازم به ذکر است که بازی Mass Effect: Andromeda هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر