مایکروسافت هم برخی از عناوین را در E3 ۲۰۱۷ معرفی نکرده است

در ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ , 23:00:50
Fable Legends, Scalebound, شرکت سونی (Sony)

سونی عمدا برخی از عناوین را در E3 ۲۰۱۷ معرفی نکرد و معرفی آن‌ها را عقب انداخت، مایکروسافت هم همینطور. «فیل اسپنسر» رئیس اکس‌باکس در مصاحبه با Waypoint اعلام کرد که مایکروسافت می‌توانست تیزری از تریلر بازی‌های که ساخت ‌آن‌ها فعلا کار دارد منتشر کند، اما این فکر خیلی خوبی نبود. در عوض به‌نظر می‌رسد او می‌خواهد روی بازی‌هایی که امسال و سال آینده عرضه خواهند شد، تمرکز کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اسپنسر در گفت و گو با Waypoint گفت:

ما در حال سرمایه‌گذاری روی چیزهای جدیدی هستیم. به‌تازگی چند قرارداد بسته‌ایم. با خودم گفتم هی، این‌که الان تریلری را از بازی‌ای که می دانم ۲.۵ تا ۳ سال دیگر عرضه خواهد شد، به مردم نشان دهیم، کار بسیاری راحتی خواهد بود. اما من نمی‌خواستم چنین کاری انجام دهم.

اسپنسر گفت او می‌داند که انتشار چنین تریلرهایی به کاربران این اطمینان را می‌دهد که عناوین جدید برای اکس‌باکس منتشر خواهند شد و آن‌ها را به خرید این کنسول تشویق می‌کند، اما او با اطمینان می‌گوید که سرمایه‌گذاری روی بازی‌ها و محتواهای جدید بحث بسیار مهمی است. او می‌گوید:

مطمئن باشید که این برای ما مهم است. از مدیرعامل شرکت گرفته تا همه‌ی کارمندان.  اگر با «ساتیا نادلا» (مدیرعامل مایکروسافت) صحبت کنید، او به شما خواهد گفت که می‌داند سرمایه‌گذاری روی محتوا در بخش گیمینگ بسیار مهم است و آماده است که سرمایه‌گذاری کند.

اسپنسر از سال ۲۰۱۵ به ریاست اکس‌باکس منصوب شده است. از آن زمان او تصمیمات بحث برانگیزی مثل لغو Fable Legends و تعطیل کردن Scalebound گرفته است. در اوایل سال او درباره‌ی این‌که این تصمیمات چگونه به مایکروسافت کمک می‌کنند صحبت کرد.

ما مجبور انجام برخی‌ کارها را متوقف کنیم تا جا برای انجام کارهای جدید باز شود. و این موضوع در  کسب و کار ما امری طبیعی است. وقتی سر کار آمدم، یکی از کارهایی که می‌خواستم انجام دهم «دوباره سازی» (rework) در بخش بازی‌هایی انحصاری بود. البته شاید دوباره سازی بهترین کلمه‌ برای این‌ کار نباشد. متاسفانه این به معنای لغو این بازی ها بود. من فکر کردم باید کار متفاوتی انجام دهیم. یعنی به اصول خود برگردیم و کار را از همان جا آغاز کنیم.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. درود!
    محمدپور عزیز!
    شما با آقای حامد محمدپور نسبتی دارید؟ آقا حامد، کارش خوب است.

    اما برای مایکروسافت و خبر فوق:
    این شرکت ها به خوبی با حیطه و بازار تبلیغات آشنا هستند. این آشنایی با آگاهی بیشتری همراه شده است و برای پیش نمایش بازیها از زمان بندی معین تر و مناسب تری بهره برده اند. با توجه به اینکه پای محتوای بازیها در میان باشد. اینکه غنای روایی با طراحی های هنری و فنی متناسب با آن در کنار قوانین و اجزای بازیها به طراحی و تعریف رسیده و با این قوانین و اجزا، ارتباط معنایی و منطقی داشته باشند. در این حالت است که یک بازی با قوانین و اجزای منطقی و جذاب از محتوای غنی برخوردار خواهد شد.
    باید پذیرفت جای داستان سرایی و روایت سینمایی داستان در بازیهای ویدیویی باز و گسترده شده است و بر روی این جذابیت سرمایه گذاری خواهد شد.
    اما تعطیلی مرز تناسب(اسکیل بوند) تعجب برانگیز بود. عجیب تر از آن افشا نشدن دلیلش است. جز اینکه جای برای بازیهای دیگر باز شود که پرسش های زیادی در پی آیند دارد.
    همینطور بازنگری و تجدیدنظر(فکر می کنم معنی بهتری برای rework باشد) برای بازیهای انحصاری باعث کنارگذاری بعضی از این بازیها شده است این نشان از فقدان پروژه های جذاب انحصاری در شرکت مایکروسافت، می تواند باشد. آنها به بازیهای منحصر بفرد جدیدی فکر می کنند. احتمالن نتیجه رقابت با شرکت سونی در این نسل از دستگاههای بازی، برای آنها قابل قبول نبوده و به بازنگری در پروژه های بازیسازی کشیده شده اند.
    موفق باشند و بازیبازها از این بازنگری و رقابت سود بینند.
    ===
    Hamedgh
    تیرماه ۹۶
    پانوشت:
    به این مصاحبه هم دقت کنید. ببینید افراد موثر و مثبت در جوامع انسانی به چه می اندیشند و بعد با افکار و باورهای پوچ برخی از پوچ کله های(صاحب منصب) این سرزمین مقایسه کنید.
    مارک زاکربرگ در سی سی ان در مصاحبه ای اختصاصی گفت: ماموریت جدید فیس بوک این است که مردم را در سراسر جهان به هم نزدیک تر کنیم. در ده سال گذشته ما و همکارانمان در فیس بوک فهمیدیم دادن صدا به مردم خیلی مهم است، اما کافی نیست. بنابراین در ده سال آینده تلاش می کنیم مردم بتوانند جوامع خودشان را بسازند. یعنی علاوه بر ارتباط با دیگران، بتوانند جوامع خودشان را داشته باشند و از این طریق بتوانیم در کنار هم پیشرفت کنیم.
    زاکربرگ که اخیرا به نقاط مختلف امریکا سفر کرده است درباره تفاوت ها و شباهت های مردم گفت: من از این سفرها فهمیدم مردم ممکن است در مسایلی مانند مسایل سیاسی باهم تفاوت داشته باشند، اما شباهت های بسیاری دارند. در مسایلی که معمولا پنهان است، مثل طرفداری از یک تیم فوتبال…بنابراین می شود روی شباهت ها سرمایه گزاری کرد.
    بهتر است برای حصول به واقعیت و درک عملکرد مایکروسافت به این شیوه، تا بروز رویدادهای آینده شکیبا باشیم.

    پانوشت:
    دیدگاه های دیگر من…
    ۱-مصیبت الگوهای تاریخ مصرف گذشته – چرا بازی‌های جدید ما را راضی نمی‌کنند؟(ادامه دارد. در حال تکمیل مابقی آن هستم)
    ۲-نه! این‌بار گول نمی‌خورم!؟
    ۳-هم‌اکنون بسته‌ی Rise of the necromancer برای Diablo III در دسترس است
    ۴-موس و صفحه‌کلید Devastator III کولرمستر معرفی شد
    ۵-انجام موشن کپچر روی یک خوک در قسمت دوم The Last of Us
    ۶- گیگابایت کارت گرافیک GTX1080TI را با خنک‌کننده مایع عرضه می‌کند
    ۷-چطور سرعت رم رایانه‌ی خود را افزایش دهیم؟
    ۸-ماجرای پدر و پسر – کارگردان God of War جدید از این بازی می‌گوید(ادامه دارد)

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر