تنها با پرداخت ۲۰ دلار می‌توانید صاحب بازی Mass Effect: Andromeda شوید

در ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ , 21:00:04
Mass Effect: Andromeda, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

به‌دنبال چیز جدیدی برای بازی کردن می‌گردید؟ آخرین ساخته شرکت «بایوور» یعنی بازی  Mass Effect: Andromeda هم‌اکنون در فروشگاه گیم‌استاپ آمریکا با قیمت ۲۰ دلار در دسترس است. این قیمت، برای نسخه فیزیکی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و اکس‌باکس وان بوده که و قیمت آن، حدود ۴۰ دلار از قیمت اصلی آن پایین‌تر آمده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Mass Effect: Andromeda در اوایل فروردین ماه منتشر شد و بعد از انتشار آن، به سرعت زیادی نیز تخفیف خورده و ناشر بازی، «الکترونیک آرتز» نیز درمورد بازخوردهای بازی نیز واکنش داد و پس از آن بود که گفته شد ادامه مجموعه «اثر جرمی» (Mass Effect) فعلا به تعویق افتاده است.

۲۰ دلار، یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که برای Andromeda دیده‌ایم، پس اگر نمی‌خواستید برای خرید این بازی قیمت کامل آن را پرداخت کنید، اکنون زمان خوبی برای خرید آن به‌نظر می‌رسد. این بازی، در مناطق دیگر هم تخفیف خورده است، به عنوان مثال در منطقه استرالیا حدود ۵۷ دلار به جای ۱۰۰ دلار می‌توانید برای آن بپردازید، هم‌چنین در منطقه انگلستان می‌توانید همین بازی را با قیمت ۳۳ پوند خریداری کنید.

در پایان، لازم به ذکر است بازی بازی Mass Effect: Andromeda برای سه پلتفرم پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر