توضیحات کارگردان بازی Xenoblade Chronicles 2 پیرامون افزایش سرعت ساخت بازیها
پروسه ساخت بازی Xenoblade Chronicles و دنباله آن، برای مدت زمان طولانی جریان داشته است و پس از سالها انتظار شاهد انتشار آنها بودهایم. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
با وجود طولانی مدت بودن ساخت بازیهای Xenoblade Chronicles و Xenoblade Chronicles X اما وضعیت بازی Xenoblade Chronicles 2 به گونهای دیگر بوده است و در اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد انتشار آن خواهیم بود که نوعی شگفتی برای ما محسوب میشود، به همین دلیل در صحبت با تتسویا تاکاهاشی به عنوان سرپرست استودیوی مونولیث از او در مورد علت افزایش سرعت ساخت بازی Xenoblade Chronicles 2 سوال پرسیده شد و او اعلام کرد:
از علتهای تسریع در پروسه ساخت این بازی، آماده بودن جزئیات پایهای و معماری کلی آن توسط بازی Xenoblade Chronicles X بود. فکر میکنم که یکی از سوالات اصلی، پیرامون علت تسریع در مراحل ساخت این بازی باشد. از دیگر نکات موجود میتوان به رویارویی با یک صفحه نمایش اشاره کرد که کار ما را سریعتر میکرد.
او همچنین اعلام کرد که مونولیث و نینتندو تمایل به حضور بازیهای نقش آفرینی بیشتری در ابتدای عمر کنسول سوئیچ دارند:
نینتندو و مونوبیث دوست دارند که مقیاس بزرگی از بازیهای نقش آفرینی را در ابتدای عمر سوئیچ در اختیار داشته باشند. ما به این فکر میکنیم که چگونه به چنین هدفی برسیم و دوست داریم که کار مشابه با وی یو را صورت دهیم اما وضعیت ساخت بازی Xenoblade Chronicles X کمی متفاوت بود و این علت طولانی شدن زمان عرضه آن برای کنسول وی یو بود. در نتیجه این سوال برای ما ایجاد شد که چگونه بازی مد نظر خود را در ابتدای عمر کنسول آماده کنیم؟