تخفیف‌های این هفته فروشگاه پلی استیشن مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ , 15:00:25
Darkest Dungeon, Inside, PlayStation Store, Pyre, بازی Bastion, شرکت سونی (Sony)

شرکت «سونی» از آخرین معاملات این هفته در فروشگاه پلی استیشن رونمایی کرد. تخفیف‌های این هفته فروشگاه پلی استیشن مربوط به نسخه‌های دیجیتالی بر روی سه پلتفرم پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در مجموع عناوینی که این هفته تخفیف خورده‌اند، تعدادی از عناوین مطرح شده، بازی‌هایی هستند که در آینده‌ای نزدیک قرار است منتشر شوند. در حالی که شاید این عناوین حاوی تخفیف زیادی نباشند، اما برخی از آن‌ها جزو عناوین مورد انتظار ما هستند. از جمله عناوینی که در این لیست به چشم می‌خورد، بازی Pyre است که ساخته‌ی استودیو «سوپرجاینت گیمز» بوده و عنوانی نظیر «باستین» را در کارنامه خود دارد. هم‌چنین، بازی Superhot VR برای دستگاه پلی استیشن وی‌آر نیز در این لیست گنجانده شده است.

لیست تخفیف‌های این هفته فروشگاه پلی استیشن برای عناوینی است که زمان زیادی به انتشار آن‌ها نمانده و می‌توانید با تخفیف ویژه آن‌ها را پیش‌خرید کنید:

  • Absolver — $27 (قیمت اصلی $۳۰)
  • Nidhogg 2 — $12.74 (قیمت اصلی $۱۵)
  • Pyre — $18 (قیمت اصلی $۲۰)
  • Sundered — $17 (قیمت اصلی $۲۰)
  • Superhot — $20 (قیمت اصلی $۲۵)
  • Superhot VR — $20 (قیمت اصلی $۲۵)
  • Superhot VR bundle — $32 (قیمت اصلی $۴۰)
  • The Long Dark — $28 (قیمت اصلی $۳۵)

در ادامه، نگاهی می‌اندازیم به عناوینی که هم‌اکنون منتشر شده‌اند و دارای تخفیف‌های خوبی نیز هستند، مخصوصا اگر جزو مشترکین پلی استیشن پلاس نیز باشید! بازی Darkest Dungeon با قیمت ۱۲.۴۹ دلار (برای اعضای پلاس ۱۰ دلار) بر روی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ویتا در دسترس است. هم‌چنین بازی Snake Pass با قیمت ۱۲ دلار (۱۰ دلار برای اعضای پلاس)،  بازی Inside با قیمت ۱۲ دلار (برای اعضای پلاس ۱۰ دلار) و در نهایت بازی N++ با قیمت ۱۰.۴۹ دلار (برای اعضای پلاس ۷.۵ دلار) از جمله عناوینی هستند که در لیست پیشنهادات سونی قرار دارند.

توجه داشته باشید، این قسمت اول تخفیفاتی است که سونی برای کاربران خود تدارک دیده، این جمله به این معنا است که در مجموع ۴ هفته با ۴ گروه تخفیف مختلف برای پلی استیشن وجود خواهد داشت. از مجموعه تخفیف‌های بعدی احتمالا هفته بعد، سه‌شنبه رونمایی می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر