سریال تلویزیونی Halo همچنان مراحل تولید را طی می‌کند

در ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ , 17:00:19
بازی Halo: Gravemind

در سال ۲۰۱۳  و همزمان با معرفی کنسول اکس‌باکس وان، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سریال تلویزیونی Halo به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg) ساخته خواهد شد. چهار سال از آن زمان گذشته است و در این مدت اخبار زیادی از این سریال در فضای مجازی منتشر نشد. همین مسئله نیز باعث شد تا بسیاری گمان کنند که ساخت این سریال لغو شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به جدیدترین اطلاعاتی که اخیراً از سوی مایکروسافت در فضای مجازی منتشر شده، پروژه‌ی ساخت سریال تلویزیونی Halo همچنان ادامه دارد. این شرکت با ارسال بیانه‌ای برای وبسایت AR12Gaming اعلام کرد که همکاری آن‌ها با شرکت «شوتایم» (Showtime) برای ساخت سریال ادامه داشته و آقای اسپیلبرگ نیز در پروژه حضور دارد. سخنگوی شرکت مایکروسافت و نماینده‌ی استودیو ۳۴۳ در این باره گفتند:

پروژه‌ی ساخت سریال تلویزیونی Halo همچنان دارد. تنها می‌خواهیم مطمئن شویم که کارها به شکل درستی انجام شده و با کمک همکاران خلاقمان (اسپیلبرگ و شوتایم) سریالی را بسازیم که طرفداران انتظار دارند. در حال حاضر جزئیات دیگری برای ارائه نداریم.

تاکنون، تعدادی سریال لایو اکشن از این فرانچایز محبوب ساخته شده که از میان آن‌ها می‌توان به Forward Unto Dawn و Halo: Nightfall اشاره کرد که دومین مورد با سرمایه‌ گذاری «ریدلی اسکات» (Ridley Scott) ساخته شده بود. البته با توجه به اطلاعات موجود، سریالی که اسپیلبرگ قصد ساخت آن‌ را دارد تفاوت‌های بسیاری با ساخته‌ی اسکات خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر