کامیک کان ۲۰۱۷: مسئولان اینسومنیاک از بازی Spider-Man می‌گویند

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ , 19:00:51
Comic Con, Comic Con 2017, insomniac, insomniac games, شرکت سونی (Sony), شرکت مارول (Marvel Entertainment), کنسول PlayStation 4

اخیراً، در جریان رویداد کامیک کان، آقای «بیل رُزمن» (Bill Rosemann)، مدیر اجرای نوآوری «اینسومنیاک»، سخنانی درباره‌ی بازی Spider-Man گفته است. با جزئیات بیشتر همراه دنیای بازی باشید.

«رُزمن» اشاره کرد که تیم قصد ندارد تا حجم زیادی از اسپویل داستانی را منتشر کند و قصد آن‌ها از دادن جزئیاتی از بازی Spider-Man فقط ترسیم فضای کلی داستان و گیم‌پلی بازی برای مخاطبان است تا آن‌ها بدانند که با چه‌جور بازی‌ای روبرو خواهند بود! رُزمن ذکر کرد، تیم سازنده تمامی نظرات و انتقادهایی که از سوی مخاطبان ارائه می‌شود را می‌خوانند، چرا که هنوز زمان کافی برای اعمال تغییرات دارند. طبق گفته‌ی این مسئول، «اینسومنیاک» توانسته سرعت خوبی را در کار حفظ کند و در مدت یک ماهی که از نمایشگاه E3 می‌گذرد، مکانیزم تاب خوردن در بازی را بسیار متحول و بهینه سازد.

نکته‌ی جالب دیگری که رزمن خاطرنشان کرد این بود که تیم سازنده، همگی طرفداران این شخصیت و دنیاهای کامیک هستند که مسیر زندگی آن‌ها را به سازنده‌های بازی تبدیل کرده است؛ این طرفداری و عشق قدیمی آن‌ها به ابرقهرمان‌ها و کامیک‌هایشان، ساختن بازی Spider-Man در کمال توانایی خود را به یک حس وظیفه برای آن‌ها تبدیل کرده است.

این موضوع دقیقاً شبیه خود مرد عنکبوتی است؛ درواقع قدرت زیاد مسئولیت زیادی را نیز به همراه دارد. ما مفتخریم تا روی چنین موضوع مهمی کار کنیم و این وظیفه‌ی ماست تا آن را بسیار عالی بسازیم و به نوعی آن را به بهترین بازی ساخته شده پیرامون دنیای مارول تبدیل کنیم!

در واقع رُزمن ساخت بازی Spider-Man در حد و اندازه‌ی بهترین بازی ساخته شده‌ی مارول را «وظیفه‌ای جدی» و به نوعی مهم‌ترین «مأموریت زندگی» خود و تیمش، نامیده است.

همچنین رُزمن از نبرد مرد عنکبوتی با «آقای نگاتیو» در تونل زیرزمینی مترو و وجود این رویارویی در بازی گفت؛ او یادآور شد که مرد عنکبوتی علاوه بر پیچ تاب خوردن در محیط‌های باز توانایی بالایی نیز در زمینه‌ی نبرد داخل محیط‌های بسته دارد. او با استفاده از چابکی خاص خود، هوش، سرعت و حرکات آکروباتیک در برابر دشمنانش مبارزه می‌کند. درواقع تیم سعی دارد تا مرد عنکبوتی متفاوتی را به نام اینسومنیاک بسازد که «تجربه‌ی متفاوتی از مرد عنکبوتی بودن در موقعیت‌های مختلف را به مخاطب القا کند.»

همچنین رُزمن درباره‌ی طرح‌های هنری آماده‌سازی مربوط به این پروژه «تماما در صحنه‌های مختلف به کار رفته‌اند» و در واقع تیم سازنده «هیچ عنصری را هدر نمی‌دهد». بازی Spider-Man ساخته‌ی اینسومنیاک به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر