یوبی‌سافت درباره‎‌ی عرضه‌ی Skull and Bones به عنوان یک آی‌پی جدید توضیح می‌دهد

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ , 18:00:40
Skull and Bones, Yves Guillemot, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One

پس از اینکه شرکت یوبی‌سافت بازی Skull and Bones را به‌طور رسمی معرفی کرد، بسیاری به شباهت‌های این عنوان و Assassin’s Creed IV: Black Flag اشاره کرده و این سوال را مطرح کردند که چرا یوبی‌سافت این بازی را به عنوان یک نسخه‌ی فرعی از سری Assassin’s Creed منتشر نمی‌کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقای «الیور دِ روتالیر» (Olivier de Rotalier)، مدیر عامل استودیو یوبی‌سافت سنگاپور، اخیراً مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌اسپات داشته است. در این مصاحبه، خبرنگار سوالی پیرامون عرضه‌ی بازی Skull and Bones به عنوان یک آی‌پی جدید و دلایل این تصمیم پرسید که آقای روتالیر در پاسخ به آن گفت:

پس از ساخت Assassin’s Creed IV: Black Flag، می‌خواستیم که در فضای دزدان دریایی باقی بمانیم و آن را گسترش دهیم. بنابراین، تیم ما یک نسخه‌ی اولیه از نبرد دریایی یک در برابر یک توسعه داد که علیرغم سرگرم‌ کننده بودن، تفاوت‌های زیادی با سری Assassin’s Creed داشت و علاوه بر این، هدفی کاملاً متفاوت را دنبال می‌کرد.

با توجه به صحبت‌های آقای روتالیر، پس از این اتفاق آقای «ایو گیلموت» (Yves Guillemot)، مدیر عامل یوبی‌سافت، به آن‌ها اجازه داد تا به خلق یک آی‌پی جدید بپردازند که نتیجه‌ی آن آزادی عمل در بخش‌های مختلف توسعه‌ی بازی بود:

نمی‌خواستیم با محدودیتی مواجه شویم. در چنین شرایطی، خلق یک آی‌پی جدید به شما این شانس را می‌دهد که هر کاری می‌خواهید، انجام دهید.

پس از پایان صحبت‌ درباره‌ی این موضوع، آقای روتالیر به برنامه‌های یوبی‌سافت برای پشتیبانی از این بازی اشاره کرد. با توجه به صحبت‌های او، یوبی‌سافت قصد دارد تا به مدت ده الی پانزده سال به پشتیبانی این بازی پبردازد. در نگاه اول، شاید این مدت زمان مقداری عجیب به نظر برسد اما نباید فراموش کرد که اخیراً پشتیبانی بلند مدت از بازی‌ها به سیاست استودیوها و شرکت‌ها تبدیل شده است.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Skull and Bones در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر