الکترونیک آرتز نگران رقابت Star Wars Battlefront II با عناوین دیگر نیست

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ , 21:30:34
بازی Star Wars Battlefront 2

امروز و در جریان کنفرانس مالی شرکت الکترونیک آرتز، مدیر اجرایی این شرکت، آقای «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson) و مدیر امور مالی، آقای «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen)، درباره‌ی Star Wars Battlefront II و شرایطی که این بازی در آن عرضه می‌شود، صحبت کردند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقای ویلسون نخست به وضعیت توسعه‌ی Star Wars Battlefront II و روند پیشرفت آن اشاره کرده و گفتند که همه چیز به خوبی پیش می‌رود. سپس به سراغ بخش کمپین و چندنفره‌ی بازی رفته و درباره‌ی بازخوردهای مثبت طرفداران نسبت به این دو صحبت کردند که انرژی مثبتی برای اعضای تیم توسعه بوده است. او همچنین گفت که شرکت الکترونیک آرتز پیش بینی‌های خود درباره‌ی میزان فروش این بازی را تغییر نداده و همچنان انتظار فروشی ۱۴ میلیون نسخه‌ای را دارد.

پس از ویلسون، یورگنسن اضافه می‌کند که شرکت دیزنی همکاری بسیار عالی در این مدت بوده و الکترونیک آرتز نیز به بدنبال بهره برداری از جدیدترین فیلم سری Star Wars است. سپس خبرنگاران از این دو درباره‌ی رقابت بازی Star Wars Battlefront II با عناوینی همچون Destiny 2 و Call of Duty: WWII که دوباره‌ به زمین بازگشته و عنوان پرطرفدار PlayerUnknown’s Battlegrounds پرسیدند. آقای یورگنسن نیز به شوخی بازی Assassin’s Creed Origins را اضافه کرده و می‌گوید که برخلاف نسخه‌ی جدید Call of Duty، عنوان جدید آن‌ها قرار است پا در فضا بگذارد. او سپس توضیح می‌دهد که پیش از این نیز در شرایطی مشابه قرار گرفته بودند؛ برای مثال نیز به بازی GTA V اشاره می‌کند.

آقای یورگنسن معتقد است که انتشار بازی‌های بزرگ در بازه‌های زمانی یکسان باعث رشد در بازار جهانی می‌شود، فروش کنسول‌ها افزایش می‌یابد و در نهایت نیز بسیاری از این بازی‌ها با کنسول‌ها باندل شده و در نتیجه هزینه‌ی نهایی برای مصرف کننده کاهش می‌یابد. شرکت الکترونیک آرتز نیز از شرایط این چنینی استقبال می‌کند، زیرا این اتفاق هم به سود مصرف کننده و هم به سود شرکت‌ها است.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ هفدهم نوامبر (بیست‌وششم آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر