آمار بازیکن‌های Battlefield 1 به ۲۱ میلیون نفر رسیده است

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ , 19:00:41
بازی Battlefield 1, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

طبق اعلام الکترونیک آرتز که اخیرا صورت گرفته است، آمار بازیکن‌های Battlefield 1 به ۲۱ میلیون نفر رسیده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

این رقم حاکی از رشد دو میلیون نفری آمار بازیکن‌های Battlefield 1 از اسفندماه سال ۹۵ تا به حال است. در اسفندماه و طی گزارشی مربوط به پایان سال مالی، تعداد بازیکن‌های این عنوان ۱۹ میلیون نفر اعلام شده بود.

حرف‌های تازه‌ای نیز پیرامون یک نمایش از Battlefield 1 در گیمزکام ۲۰۱۷ زده شده است که قرار است « یک شیوه‌ی جدید برای بازی‌ کردن به صورت رقابتی باشد؛ همچنین این بخش به گونه‌ای طراحی شده که کاربران ورودی برای این بخش به طور مستقیم از جامعه‌ی بازی‌کننده‌های Battlefield 1 باشند». پیش‌تر ناشر درباره‌ی این بخش گفته بود:

این یک پیشنهاد جدید است که پرمایه‌ترین تجربه‌ی مخاطبان از عنوان Battlefield را به ارمغان می‌آورد. این تجربه شامل جنگاوری همه جانبه، نبردهای چندنفره‌ی حماسی و داستان‌هایی از جنگ است که نقشه‌های جدید بازی، پیشرفت‌هایی عمیق و بخش‌های بیشتر مورد علاقه‌ی بازیکن‌های را در یک بسته ارائه می‌کند.

همچنین آقای «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، یکی از مسئولین الکترونیک آرتز، خاطر نشان کرد که ناشر، عناوین زیاد و متفاوتی در دست کار دارد که همگی بر پایه‌ی موتور فراست‌بایت ساخته و طراحی شده‌اند. او همچنین سخنانی هم درباره‌ی تحقیق الکترونیک آرتز در «حوضه‌هایی چون شبکه‌های عصبی نشأت گرفته از داده‌های اطلاعاتی، زیرساخت‌های ابری برای تجارب استریم و انسان‌های مجازی و هوش مصنوعی» گفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر