الکترونیک آرتز برنامه‌ای برای تغییر روند انتشار عناوین بزرگ خود ندارد

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ , 21:00:18
Anthem, Star Wars, بازی بتلفیلد (Battlefield), شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

به تازگی و طی یک کنفرانس بازرگانی مرتبط با اولین یک‌چهارم سال مالی ۲۰۱۸ میلادی، آقای «بلِیک یورگنسن» (Blake Jorgensen)، رئیس بازرگانی شرکت، خبرهایی از روند انتشار عناوین در دست توسعه‌ی الکترونیک آرتز داد. ظاهراً شرکت الکترونیک آرتز برنامه‌ای برای کاهش سرعت روند انتشار عناوین بزرگ خود ندارد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

یورگنسن خاطرنشان کرد که شرکت به مرحله و وضعیتی در روند تولید و توسعه رسیده است که موقعیت‌های خوبی برای انتشار عناوین غیر ورزشی، به صورت هر دو یا سه سال دارد. به نحوی که هیچ سالی خالی از اینگونه عناوین از سوی الکترونیک آرتز نباشد.

آقای یورگنسن معتقد است که آهنگ انتشار عناوین بزرگی چون Battlefield و Star Wars فعلا خوب و متناسب هستند و شرکت با آن‌ها موافق است. وی در ادامه ذکر کرد که شرکت حتی سعی می‌کند که در مبحث همکاری با دیزنی بر سر Star Wars، اصرار و فشار لازم برای حفظ روند ساخت و انتشار این عنوان را بیشتر کند. در واقع شرکت به هیچ وجه به دنبال کاهش آهنگ عرضه‌ی عناوین خود نیست اما طبق صحبت‌های یورگنسن، در مورد عناوینی چون Anthem، سیاست‌گذاری‌ها پیرامون سرعت انتشار قسمت‌های متوالی، هنوز به طور کامل تبیین نشده‌اند.

شرکت روند فعلی را بسیار متناسب می‌داند و معتقد است که برای حفظ سطح عملکرد بالا و رشد آن، روال فعلی با انتشار عناوین جدید و با استفاده از عناوین موجود، همچنین عرضه‌ی بخش‌های فرعی و خدمات آنلاین، دقیقا همان چیزی است که باید باشد. برای دریافت اخبار بیشتر و جزئیات دقیق‌تر از کنفرانس مالی شرکت الکترونیک آرتز، همراه ما در دنیای بازی باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر