الکترونیک آرتز دوازده بازی جدید در حال ساخت دارد

در ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ , 09:30:58
Frostbite, بازی بتلفیلد (Battlefield), بازی فیفا (FIFA), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در طی کنفرانس اقتصادی شرکت «الکترونیک آرتز» Andrew Wilson و Blake Jorgensen، به‌ترتیب مدیرعامل و مدیربازرگانی الکترونیک آرتز، اعلام کردند که دوازده بازی جدید از این شرکت در موتور «فراست‌بایت» در حال ساخت است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

برای سال مالی ۲۰۱۹ و بعد از آن (که از ابتدای آوریل ۲۰۱۸ شروع می‌شود)، «ویلسون» اعلام کرد که بازی اکشن جدیدی از مجموعه‌ی «جنگ‌ستارگان» در استدیو Visceral Games توسط کارگردان سابق بازی «آنچارتد» در حال ساخت است، بازی «سرود» (Anthem) از بایوور، بازی جدید FIFA که بر روی جام‌جهانی پیش‌‌رو تمرکز دارد و هم‌چنین بازی فوق‌العاده‌ی بعدی از مجموعه‌ی «بتل‌فیلد»، همگی از جمله بازی‌های در حال ساخت الکترونیک آرتز در موتور «فراست‌بایت» هستند. وی هم‌چنین گفت که بازی‌ها و عنوان‌های کاملاً جدیدی با هدف انتشار بر روی تمامی پلت‌فرم‌ها در نظر گرفته شده‌اند.
Blake Jorgensen اعلام کرد که «الکترونیک آرتز» تعداد زیادی توسعه‌دهنده‌ی جدید برای استدیو Motive و Montréal استخدام کرده است. وی ماه قبل از این استدیو‌های جدید بازدید کرده است و آن‌ها را فوق‌العاده توصیف کرده است. هم‌چنین این استدیو‌ جدید Montréal در همسایگی استدیوی دیگر «بایوور» قرار دارد تا بتوانند با یکدیگر همکاری کنند.
«ویلسون» در رابطه با واقعیت‌مجازی گفت که الکترونیک آرتز تا چند سال آینده و حداقل تا زمانی که فرصت‌های بزرگی در بازار واقعیت‌مجازی پدید نیاید، سمت این تکنولوژی نخواهند رفت. البته آن‌ها هم‌چنان قابلیت‌های اصلی واقعیت‌مجازی را به موتور «فراست‌بایت» اضافه می‌کنند تا توسعه‌دهندگانی که از این موتور استفاده می‌کنند بتوانند نگاهی به این تکنولوژی داشته باشند و بدانند که بازی شوتر اول‌شخص یا اکشن‌ماجرایی‌شان در واقعیت‌مجازی چگونه به نظر می‌رسد. او گفت که آن‌ها به «واقعیت افزوده» بیشتر از «واقعیت مجازی» علاقه دارند و به سمت بازی‌هایی می‌روند که نه تنها بر روی پلت‌فرم‌های موبایل بلکه بر روی سایر پلت‌فرم‌ها نیز بتوانند تجربه‌ای واقعی از دنیای اطراف به نمایش بگذارند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر