نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Titanfall 2 منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ , 19:00:39
Call of Duty, Overwatch, Respawn Entertainment, Titanfall 2, بازی بتلفیلد (Battlefield), بازی دووم (Doom), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4

نسخه‌ی «آلتیمیت ادیشن» (Ultimate Edition) شوتر معروف شرکت Respawn یعنی Titanfall 2 منتشر شد. با دنیای‌بازی همراه باشید.

این هفته توسعه‌دهندگان عنوان تحسین‌شده‌ی Titanfall 2 نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن را برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر کردند. این نسخه‌ برای خریداران سرویس EA Access رایگان خواهد بود.

تایتان‌فال ۲ به طور مداوم از زمان عرضه یعنی مهر ماه سال گذشته تاکنون، محتواهای دانلودی را رایگان دریافت می‌کرده است. آخرین محتوای دانلودی به حالت کو-آپ بخش «دفاع خط‌مقدم» (Frontier Defense) باز می‌گردد که همراه با نسخه‌ی «کامپلت ادیشن» (Complete Edition) نیز عرضه شده بود. نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن شامل تمامی محتواهای دانلودی رایگان نخواهد بود اما  یک‌سری موارد از نسخه‌ی Deluxe Edition و هم‌چنین پکیج Jump Starter که در آن تمامی خلبان‌ها و تایتان‌ها از قفل آزاد شده‌اند و هم‌چنین به بازیکن امکان دریافت دوبرابر تجربه‌ی بیش‌تر را می‌دهد که سبب می‌شود بازیکنان تازه‌وارد در بخش چند‌نفره سریع‌تر رشد کنند.

تایتان‌فال ۲ نقد‌های عالی و امتیازات بسیار خوبی دریافت کرد و رتبه‌ی بسیار بالایی در لیست «بازی‌ سال» (GOTY) دریافت کرده است. با این حال، فروش آن نسبت به توانایی‌های آن پایین آمد و نتوانست مانند دیگر عناوین شوتر اول شخص در بازار مانند Battlefield، Call of Duty و یا Doom و Overwatch به رقابت بپردازد. این عنوان در میان ازدحام عناوین هم‌سبکش گم‌ شده است. با این حال بازیکنان خود را نگه‌داشته تا بتوان آن را حداقل در میان لیست دید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر