«هیدکی کامیا» از «یوکو تارو» بهخاطر نجات پلاتینیوم گیمز تشکر کرد
موفقیتهای بازی NieR: Automata باعث شد تا «یوکو تارو» (Yoko Taro)، کارگردان ژاپنی، بار دیگر در مرکز توجهات قرار گیرد. البته او تنها کسی نبود که موفقیت این بازی برایش سودمند بود و استودیو «پلاتینیوم گیمز» (PlatinumGames) نیز ستایش بسیاری را از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
آقای «هیدکی کامیا» (Hideki Kamiya )، موسس استودیو پلاتینیوم گیمز، با انتشار متنی در حساب رسمی خود در توئیتر از آقای تارو بهخاطر ساخت بازی NieR: Automata تشکر کرد. او در متن تشکر خود اشاره میکند که انتشار موفقیت آمیز این بازی نه تنها باعث جذب طرفداران جدیدی شد، بلکه باعث شد تا تعداد کارکنان و تعداد درخواستهای شغلی نیز افزایش یابد. او در ادامه اضافه میکند که اگر بگوید آقای تارو استودیو پلاتینیوم گیمز را نجات داده است، به هیچ وجه حرف اغراق شدهای نیست.
پیش از این نیز استودیو پلاتینیوم گیمز بازیهای موفق بسیاری را در پروندهی کاری خود داشته است اما بازی NieR: Automata باعث بهبود نگاه گیمران سراسر جهان به این استودیو شد. بهخصوص پس از اینکه بازی ScaleBound که با همکاری مایکروسافت توسعه مییافت، لغو شد.
در کنار آقای تارو و استودیو پلاتینیوم گیمز، شرکت اسکوئر انیکس نیز از موفقیتهای بازی NieR: Automata بی نصیب نماند. با توجه به آمارها، بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از این بازی تا ماه مه بهفروش رسیده بود که این آمار فراتر از انتظارات اسکوئر انیکس بود. در پایان لازم به ذکر است که این بازی هم اکنون برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس است.