توسعههنده بازی We Happy Few درمورد دسترسی اولیه و تأثیر آن روی تیمشان میگوید
در هفتهای که گذشت، استودیو Compulsion Games روزهای پر مشغلهای را گذراند. اول از همه، اعلام تاریخ انتشار نسخهی کامل بازی We Happy Few در تاریخ جمعه، ۲۴ فروردین بود. مورد بعد هم معرفی این عنوان برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ در کنار دیگر پلتفرمهای فعلی این بازی است که طی روزهای گذشته توسط سازنده معرفی شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
همچنین متوجه شدیم که در طی مدتی که بازی We Happy Few برای دو پلتفرم اکسباکس وان و رایانههای شخصی از طریق دسترسی اولیه منتشر شد، رشد خوبی داشته و سازنده از این اتفاق خرسند است.
در مصاحبهای هم که وبسایت Engadget با تیم سازنده داشت، بنیانگذار شرکت Compulsion Games ادعا کرد، پول بهدست آمده در زمانی که بازی بهصورت دسترسی اولیه منتشر شد، منجر به اضافه شدن اعضای جدید و با تجربهای از شرکتهای بزرگی نظیر «یوبیسافت»، «پلیاستیشن»، «اسکوئر انیکس» و «برادران وارنر» در تیم توسعه شد.
افزایش تعداد کارکنان این استودیو قابل توجه بوده، و از هفت نفر به ۴۰ نفر افزایش پیدا کرده است.
دسترسی اولیه نه تنها به شکلگیری مسیر و تمرکز سازنده روی بازی کمک کرده، بلکه نظم و ترتیب خاصی هم به تیم ما بخشید. این مورد به ما اجاز میدهد تا بتوانیم بخش داستانی را به حد کمال و عمق لازم برسانیم، که اگر اینگونه نمیبود، مطمئنا نمیتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.
اولین بار، بازی We Happy Few در سال ۲۰۱۵ به لطف کمپین کیکاستارتر توانست هزینهی مالی خود برای برای ساخت و توسعه بازی بهدست آورد. از هفت هزار حامی، این عنوان توانست مبلغ ۳۳۴,۷۵۴ هزار دلار بهدست آورد. بنابر گفته بنیانگذار استودیو، تیم سازنده در هر ماه بیش از ۳۳۴,۷۵۴ هزار دلار را صرف توسعه بازی میکند، که نشان از جاهطلبی تیم سازنده و رشد بازی دارد. در پایان لازم به ذکر است، We Happy Few زمانی که بهصورت کامل برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه شود، ۶۰ دلار و نسخه کالکتور ادیشن آن ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. این عنوان، هماکنون برای رایانههای شخصی و اکسباکس وان بهصورت دسترسی اولیه در دسترس است.