توسعهدهندگان Red Dead Redemption همچنان عاشق بازیهای تکنفره هستند
با انتشار خبر بسته شدن شرکت «Visceral Games» توسط «الکترونیک آرتز» تقریبا یک شوک بزرگ به تمام کسانی که اهل دنیای بازیهای ویدیویی بودند و میدانستند که این توسعهدهنده در حال ساخت یک بازی بر اساس دنیای Star Wars بوده است، وارد شده است. و این مسئله مارا نگران کردهاست که آیا منتشرکنندگان دیگر نیز مانند EA اعتقاددارند آیندهای برای بازیهای تکنفره وجود نخواهد داشت؟ در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.
خب ظاهرا نیازی نیست تا تمام امیدمان را نسبت به بازیهای تکنفره از دست بدهیم. اخیرا طی مصاحبه یکی از تهیهکنندگان «راکاستار» آقای Imran Sarwar با سایت Game Informer، از علاقه و عشق راکاستار به بازیهای تکنفره که در آن از داستانسرایی و لذت غوطهور شدن مخاطبان در دنیای قهرمانان گفته است.
آقای Imran Sarwar میگوید:
بهعنوان یک شرکت بازیساز ما به بازیهای تکنفره بیش از هر چیز دیگری علاقهمندیم و به داستانسرایی و غوطهور شدن در دنیای آن بسیار معتقدیم. بازیهای چندنفره رقیب بازیهای تکنفره محسوب نمیشوند.
وی ادامه میدهد:
در راکاستار ما بهعنوان توسعهدهنده همیشه با مشکلات بزرگی مواجه بودیم، زیرا ما کمالگرا هستیم و دست به ساخت بازیهای بزرگ و پیچیدهای میزنیم که نیاز به زمان زیاد و تبهر فراوانی دارند. برای ما همهچیز همیشه ممکن نبوده است، اما ما همچنان عاشق بازیهای تکنفره و جهان باز هستیم؛ بیش از هر چیز دیگری.
آقای Imran Sarwar بهعنوان توسعهدهنده معتقد است که اگر به قابلیتها و پیچیدگیهای یک بازی تکنفره اطمینان نداشته باشید، هیچوقت توانایی ساخت بازیهایی مانند GTA را نمییابید.