«کوین اسپیسی» از سریال «خانه پوشالی» اخراج شد

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ , 21:30:42

شبکه نتفلیکس «کوین اسپیسی» ستاره باسابقه سینما و تلویزیون را به دنبال اتهامات آزار جنسی نسبت داده شده به وی از سریال درام «خانه پوشالی» (House of Cards) اخراج کرد تا آینده سریال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

سخن‌گوی سرویس نتفلیکس با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

نتفلیکس تولید سریال «خانه پوشالی» را با مشارکت کوین اسپیسی ادامه نخواهد داد.

فیلم‌برداری فصل ششم سریال «خانه پوشالی» سه‌شنبه گذشته به دنبال انتشار خبر آزار جنسی اسپیسی به «انتونی رپ» در سال ۱۹۸۶ به حالت تعلیق درآمده بود. پس از این اتفاقات، نتفلیکس اعلام کرد که برای نجات سریال پرچم‌دار خود از این گرداب، یک اسپین-آف به تولید می‌رساند. بنابراین باید دید نویسندگان سریال برای شخصیت اسپیسی که جزء لاینفک سریال و یکی از تهیه‌کنندگان اصلی «خانه پوشالی» است چه سرنوشتی رقم می‌زنند. این شخصیت در کتاب‌های «مایکل بابز» که سریال براساس آن نوشته شده در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی به قتل می‌رسد.

«ایندیپندنت» (Independent) به نقل از CNN گزارش می‌دهد که هشت تن از عوامل فعلی و پیشین سریال ادعا کرده‌اند که اسپیسی فضای فیلم‌برداری را «مسموم» ساخته است؛ وی هنوز از سوی مقامات قضایی متهم و یا دستگیر نشده است.

«کوین اسپیسی» به خاطر بازی در این سریال سیاسی در نقش «فرانسیس آندروود» پنج بار نامزد دریافت جایزه امی شد و یک‌بار هم جایزه گلدن گلوب را تصاحب کرد. وی در سال ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ نیز برای بازی در فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و بهترین بازیگر مرد نقش اصلی شده بود. نتفلیکس ضمناً اعلام کرد مراحل پس از تولید فیلم «گور» با بازی اسپیسی را هم متوقف خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر