مذاکره آمازون و برادران وارنر برای تولید سریال «ارباب حلقه‌ها»

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ , 19:30:05
Lord Of the Rings

بخش تلویزیونی استودیوی «برادران وارنر» برای تولید یک سریال براساس مجموعه رمان‌های «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) با استودیوی «آمازون» در حال رایزنی است؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

به گفته منابع آگاه «جف بیزوس» مدیرعامل و مؤسس آمازون شخصاً پیرامون این پروژه مذاکره خواهد کرد. این قرارداد که هنوز به امضاء نرسیده و مراحل اولیه خودش را پشت سر می‌گذارد، به نوشته منابع خبری، این پروژه یکی از گران‌قیمت‌ترین قراردادهای تاریخ تلویزیون خواهد بود.

علاوه بر آمازون، قبلاً شبکه‌های «نتفلیکس» و HBO برای عقد قرارداد ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلاری، به این پروژه نزدیک شده بودند. این مبلغ تنها به امتیاز تولید سریال اختصاص داشته و هزینه‌های توسعه و ساخت را شامل نمی‌شود. پیش‌بینی می‌شود که هزینه تولید هر فصل از یک سریال فانتزی با چنین عظمتی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار باشد.

به نوشته «ورایتی» (Variety)، شبکه HBO که سریال فانتزی بلاک‌باستر «بازی تاج‌ و تخت» (Game of Thrones) را در کارنامه خود دارد، به علت مخارج بالای تولید سریال و به اعتقاد کارشناسان «دیوانه‌وارش» از ساختن آن صرف‌نظر کرده است. ضمن آنکه برخی دیگر از کارشناسان علت پا پس کشیدن شبکه را وجود شش فیلم خوش ساخت در دنیای ارباب حلقه‌ها دانسته‌اند، گذشته از این، براساس شنیده‌ها امتیاز تولید نسخه تلویزیونی سریال محدود بوده و همه شخصیت‌ها را دربر نمی‌گیرد.

شرکت «هارپرکالینز» که مجموعه کتاب‌های «آر. آر. تولکین» را منتشر کرده است، در نوامبر سال ۲۰۱۲ به علت نقض قانون کپی‌رایت در بازی‌های ویدئویی «ارباب حلقه‌ها» از برادران وارنر، و نیولاین شکایت کرده و جولای گذشته و پس از پنج سال نزاع سرانجام موفق شد از این شرکت‌ها ۸۰ میلیون دلار غرامت بگیرد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. نه… نکنین تورخدا… دنیایه تالکین به این خوشگلی رو خرابش نکنین… :( حداقل اگرم میسازین چیزه خوبی مثه گیم آو باشه حداقل :-) :|

    ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر