فیلم Avengers: Infinity War از فیلم‌های ژانر سرقت الهام گرفته شده است

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ , 13:00:45
اونجرز, اونجرز (Avengers), شرکت مارول (Marvel Entertainment)

گرچه «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) نسبت به دو قسمت قبلی‌اش تفاوت‌های آشکاری داشته و شدیداً روی طنز تکیه کرده، اما تنها فیلم در دنیای سینمایی مارول نخواهد بود که سعی می‌کند نوآوری داشته باشد؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

درحالی‌که استودیوی مارول خودش را برای اکران فیلم Avengers: Infinity War آماده می‌کند، کارگردانان فیلم فاش ساخته‌اند که فیلم‌شان در مقایسه با دو قسمت قبلی «انتقام‌جویان» متفاوت خواهد بود.

باوجود آن‌که این بار هم نبردی در کار است و دشمنی شرور برای شکست دادن (تانوس با بازی «جاش برولین»)، «تایتان دیوانه» که یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم است، پیش از هر چیز باید کاری را به سرانجام برساند. «آنتونی روسو» یکی از کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War است در این‌باره به CNET می‌گوید:

در «جنگ ابدیت»، مهمترین عنصر فیلم تانوس و ورودش به داستان به شکلی جسورانه و قدرتمندانه است، تا جایی که تقریباً یکی از نقش‌های اصلی فیلم می‌شود. روایت ما از این شخصیت جالب خواهد بود و به طریقی از فیلم‌های ژانر سرقت الهام گرفته شده به این علت که او باید «سنگ‌های ابدیت» را به چنگ آورد، آن هم به شکلی جسورانه‌تر و پیروزمندانه‌تر از قبل. در تمام طول فیلم ضدقهرمان فیلم یک قدم از قهرمانان فیلم جلوتر است.

تاکنون در فیلم‌های مارول پنج سنگ از شش سنگ ابدیت را مشاهده کرده‌ایم و با توجه به این‌که «سنگ‌های ابدیت» در عالم فیلم پراکنده شده‌اند، تلاش برای جمع آوری‌شان قبل از آن‌که به دست تانوس و «دستکش ابدیت» او برسند، منطقی به‌نظر می‌رسد. در واقع قسمت سوم فیلم به اولین فیلم‌های دنیای مارول شبیه شده، یعنی زمانی که «نیک فیوری» اعضای گروه انتقام‌جویان را گردهم آورد، با این تفاوت که این جا تانوس می‌خواهد بر دنیا حکم‌رانی کند.

فیلم Avengers: Infinity War هجدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ (هشتم می ۲۰۱۸) به اکران سینماهای ایالات متحده می‌رسد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر