افشاگری کارمند سابق استودیو BioWare از برنامه‌های EA برای سوددهی بیشتر!

در ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ , 10:00:14
Andromeda, mass effect, Multiplayer, Online, Star Wars, بازی درگون ایج (Dragon Age), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بایوور (Bioware)

تغییر سبک استودیو عناوین Star Wars یعنی استودیو BioWare از یک بازی Single-player و داستان‌محور به سری بازی‌های Open-World و آنلاین، باعث شگفتی عموم مخاطبان شد؛ در ادامه با دنیای‌ بازی همراه باشید.

طراح گیم پلی بخش چندنفره بازی‌های Mass Effect 3 و Mass Effect Andromeda یعنی مانویر هایر درباره سیاست کاری EA گفت: «این هدف در شرکت EA از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است.»

او در پادکست Waypoint گفت: آن‌ها به‌صورت کلی به سمت و سوی ساخت بازی‌های Open-World پیشروی‌ می‌کنند، زیرا از این طریق می‌توانند پول بیشتری دربیاورند. چرا شما به EA اهمیت می‌دهید؟ دلیل آن که شما تا این اندازه به EA اهمیت می‌دهید، خرید‌های درون برنامه‌ای و Card Pack برای بخش چندنفره عناوین Mass Effect است. این دقیقا همان دلیلی است که ما Card Packها را در این بازی قرار داده‌ایم و این باعث می‌شود تا به جای‌ آنکه تنها ۸۰ الی ۱۰۰ ساعت از وقت خود را با آن بازی بگذرانید، مرتبا باز هم به بازی برگردید.

Andromeda, mass effect, Multiplayer, Online, Star Wars, بازی درگون ایج (Dragon Age), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بایوور (Bioware)

وی همچنین افزود‌:‌

تنها چیزی که برای ناشران اهمیت دارد، سود چند‌ برابری‌ آن‌ها در برابر سرمایه‌گذاری خودشان است. آنها به خواسته‌های یک گیمر از بازی اهمیت نمی‌دهند بلکه فقط میزان پرداختی بازیکنان برای ‌‌آن‌ها مهم است.

خرید‌های درون برنامه‌ای Mass Effect 3 آن‌قدر‌ برای EA سودمند بوده است که باعث شده تا آن‌ها سبک‌ چندنفره مشابه آن را در Dragon Age نیز پیاده‌سازی کنند. هایر در این زمینه برای‌ما مثالی از پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای دارد؛ او میگوید:‌ «کسی را می‌شناسم که ۱۵۰۰۰ دلار را صرف هزینه Multiplayer Card در بازی Mass Effect کرده است.»

پروژه نام‌گذاری نشده Star Wars اکنون در حال ساخت توسط استودیو جدید شرکت EA است و آن‌ها هنوز‌ بعد از این تغییر بزرگ، اطلاعات جدید‌تری را فاش نکرده‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر