«بری الن» در فیلم «لیگ عدالت» با نام The Flash شناخته نمی‌شود

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ , 10:00:46
Justice League, The Flash

«ازرا میلر» (Ezra Miller) یکی از بازیگران «لیگ عدالت» (Justice League) در مصاحبه‌ای فاش کرده که «فلش» (The Flash) در فیلم با نام «فلش» شناخته نمی‌شود؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

این ابرقهرمان جوان در فیلم هنوز در پی کشف استعدادهای خویش است و این بدان معناست که در زمان همکاری با «بتمن»، «واندر وومن»، «سایبورگ»، و «آکوامن» هنوز نام مستعاری نیافته و هنوز با همان نام «بری الن» (Barry Allen) شناخته می‌شود.

نداشتن نام مستعار با توجه به دیالوگ‌های این ابرقهرمان در تریلرهای فیلم «لیگ عدالت» جور در می‌آید. او در تریلرهای اخیر فیلم می‌گوید:

چه‌قدر باحال است که شما بچه‌ها همیشه آماده‌ی نبرد و این‌جور کارها هستید، چون من هیچ‌وقت در نبردی شرکت نکرده‌ام. تنها کاری که کرده‌ام این بوده که چند نفر را هل داده و پا به فرار گذاشته‌ام.

بنابراین او یک قهرمان تازه‌کار است. غرولندهای فلش پیش بتمن یکی از عناصر کلیدی طنز در این فیلم است، اما از طرف دیگر از بی‌تجربگی بری به عنوان یک قهرمان هم نشان دارد.

میلر مدعی است که در فیلم صحنه‌ای وجود داشته که در آن بری می‌نشیند و نام مستعار خودش را کشف می‌کند، اما این صحنه در نسخه نهایی فیلم کات شده است. این دقایق حذف شده به هر حال یا سر از دیسک‌های بلوری و دی‌وی‌دی در می‌آورد یا در یکی از ۹ عنوان فیلم ابرقهرمانی دیگری که استودیوی برادران وارنر وعده داده، به خصوص فیلم «فلش‌پوینت» (Flashpoint) که به همین ابرقهرمان اختصاص یافته است.

فیلم «لیگ عدالت» به کارگردانی «زک اسنایدر» در تاریخ ۱۷ نوامبر به اکران سینماهای ایالت متحده می‌رسد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر