بازی Assasin’s Creed Origins در مقایسه با Syndicate دوبرابر فروش کرده است

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ , 11:30:05
بازی Assassin's Creed Syndicate, بازی Assassin's Creed: Origins, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

تنها حدود دو هفته از انتشار بازی Assassin’s Creed Origins گذشته و با همین حال این بازی عنوان قبلی مجموعه خود یعنی Assassin’s Creed Syndicate را در فروش مغلوب خود کرده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق اعلام یوبی‌سافت، این شرکت از فروش عنوان جدید خود بیش از دوبرابر عنوان قبلی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است،  سود‌دهی داشته است.

این میزان بر اساس گفته مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت، Yves Guillemot و بر اساس فروش ده روز اول هردو عنوان منتشر شده است و طبق آخرین اخبار به بیانی ساده‌تر عنوان جدید Origins سودی ۱۰۰٪ بیشتر از بازی قبلی یعنی Syndicate را نصیب شرکت کرده است.

موفقیت یوبی‌سافت از امر فروش، مخصوصا فروش اخیر و نتایج هیجان‌انگیز جدید ثابت می‌کند که این شرکت کار خود را به نحو احسن انجام داده و برنامه‌های بزرگی برای رشد بیشتر خود در سال‌های پیش‌رو دارد.

بازی Assassin's Creed Syndicate, بازی Assassin's Creed: Origins, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

اگر بخواهیم فروش دیجیتالی این دو بازی یعنی Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Syndicate را با هم مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که ۳۵٪‌ از فروش Origins به صورت دیجیتالی بوده و این نشان‌گر این است که این بازی در مقایسه با فروش پانزده درصدی عنوان Syndicate، توانسته است تا ۲۰٪‌ این مقدار را افزایش دهد.

سرمایه و سود کلی حاصل از فروش‌های دیجیتالی برای این شرکت در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ با رشد ۶۹٪ خود تقریبا ۳۴۲.۶ میلیون یورو بوده و همین‌طور حاصل فروش بسته‌های الحاقی و DLC نیز در این بازه زمانی با رشد هشتاد درصدی خود ۱۷۴.۵ میلیون یورو بوده است.

از طرفی تعداد گیمرهای عنوان بسیار محبوب Rainbow Six Siege به بیش از ۲۵ میلیون نفر رسیده است، از طرفی با وجود Free Weekendهای یوبی‌سافت برای عنوان For Honor، این شرکت به افزایش گیمرهای این بازی نیز بسیار امیدوار است.

همچنین تعداد گیمر‌های آنلاین و روزانه بازی Ghost Recon Wildlands نیز به‌صورت قابل‌ توجهی در‌ حال افزایش است.

بر اساس پلتفرم‌های مختلف در نیمه سال جاری، سهم فروش بازی‌ها به این صورت بوده است:‌

۱- Play Station 4 با فروش ۲۰ درصدی.

۲- Xbox One با فروش ۱۹ درصدی.

۳- رایانه‌های شخصی با فروش ۱۵ درصدی.

۴- سیستم عامل‌های موبایلی با فروش ۱۵ درصدی.

فروش این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری به میزان ۲۶۴.۲ میلیون یورو بوده است. این میزان بیشتر از رقم ایده‌آل این شرکت در این بازه زمانی یعنی ۱۹۰ میلیون یورو است.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. سلام خسته نباشید
    ایا اساسینز کرید اوریجینز روی این سیستم اجرا میشه (لپ تاب هست)
    Cpu corei5 6200u ghz2.30-ghz2.40
    Ram8
    گرافیک ۹۲۰m 2g nvidai , intel R HD grafics 520

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر