تماشا کنید: اجرای بازی Witcher 3: Wild Hunt با نرخ فریم ۶۰ روی اکس‌باکس وان اکس

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ , 19:00:53
PlayStation Pro, کنسول Xbox One

اگر دیسک بازی Witcher 3: Wild Hunt و یک کنسول اکس‌باکس وان اکس (Xbox One X) در اختیار دارید، می‌توانید از این بازی با نرخ فریم ۶۰ لذت ببرید؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این تنها نسخه‌ای از «ویچر ۳: شکار وحشیانه» (Witcher 3: Wild Hunt) است که چنین قابلیتی دارد چون به‌روز رسانی‌های پیشین بازی، نرخ فریم آن را روی ۳۰ قفل کردند. به لطف قدرت بالای کنسول اکس‌باکس وان اکس می‌توان بازی را با کمی دردسر روی نرخ فریم ۶۰ اجرا کرد.

با توجه به تست NX Gamer از این بازی، نسخه‌ی اولیه بازی Witcher 3: Wild Hunt در بیشتر صحنه‌ها نرخ فریم ۶۰ را اجرا می‌کند اما در مرحله «نویگراد» (Novigrad) که محیط گرافیکی سنگینی دارد، نرخ فریم به ۴۰ کاهش می‌یابد چون رزولوشن بازی روی ۹۰۰p قفل شده است.

با این حال، آخرین به‌روز رسانی‌ بازی که ۴K نیست، نرخ فریم را دوباره به ۳۰ کاهش داده است چون رزولوشن‌های بالاتر از ۱۰۸۰p را پشتیبانی نمی‌کند. به‌روز رسانی‌ پلی‌استیشن پرو (PS4 Pro) نیز رزولوشن بازی را افزایش داد اما نرخ فریم هم‌چنان پایین بود تا بالاخره در آخرین به‌روز رسانی‌ بازی این مشکل نیز رفع شد.

این وضعیت جالب، یادآور نسخه اولیه‌ی «فرقه‌ اساسین: وحدت» (Assassin’s Creed Unity) است که در ابتدا با نرخ فریم آزاد داشت تا این‌که یوبی‌سافت (Ubisoft) با به‌روز رسانی‌ آن را به نرخ فریم ۳۰ کاهش داد. زمانی که به‌روز رسانی‌ اکس‌باکس وان اکس برای بازی Witcher 3: Wild Hunt عرضه شود، به احتمال زیاد دوباره همان قضیه تکرار می‌شود که یعنی کاهش نرخ فریم.

در ادامه ویدیویی از اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ روی کنسول اکس‌باکس وان اکس را می‌توانید تماشا کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر