قیمت سرویس استریم دیزنی بسیار نازل‌تر از نتفلیکس خواهد بود

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ , 17:51:28
Star Wars, شرکت والت دیزنی (Walt Disney), نتفلیکس (Netflix)

اخبار کلید خوردن یک سرویس استریمینگ جدید از سوی «دیزنی»، برای رقابت با «نتفلیکس» مردادماه گذشته منتشر شد، اما این خبر ساخته شدن سه گانه‌ی دیگری برای «جنگ ستارگان» و تولید سریال‌های تلویزیونی جدید در دنیای «مارول» بود که درک بهتری از آن سرویس به هواداران بخشید؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«باب ایگر» مدیرعامل دیزنی شنبه گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قیمت اشتراک سرویس استریمینگ دیزنی کمتر از نتفلیکس خواهد بود. ایگر به The Wrap توضیح می‌دهد که قیمت سرویس به حجم محتوا بستگی خواهد داشت.

«برنامه‌ی ما این است که قیمت سرویس را به مراتب نازل‌تر از قیمت‌های فعلی نتفلیکس تعیین کنیم. این بدین معناست که سرویس ما دارای حجم اطلاعات کمتری است.»

سرویس استریمینگ دیزنی به گفته ایگر کار خود را با عناوین متعدد و «با کیفیت» در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌کند و با افزودن آثار جدید به‌مرور قیمت آن افزایش می‌یابد. قیمت اشتراک ماهیانه نتفلیکس از محدوده ۸ تا ۱۵ دلار عبور نمی‌کند.

انتظار می‌رود تمامی عناوین انحصاری دیزنی شامل فیلم‌ها و سریال‌های مارول، جنگ ستارگان، و آثار پیکسار از سرویس نتفلیکس حذف شوند و تنها از طریق پلتفرم جدید این شرکت در دسترس باشند. ایگر ضمناً وعده داده است که سریال لایو-اکشن جنگ ستارگان، و چندین و چند سریال دیگر در دنیای مارول را در سرویس استریمینگ اختصاصی خود عرضه کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر