تماشا کنید: انتشار بسته‌الحاقی جدید بازی Little Nightmares با عنوان The Hideaway

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ , 20:14:40
little nightmares, کنسول Xbox One

«استودیو تارسیر» (Tarsier Studios) و «باندای نامکو» (Bandai Namco) بسته‌الحاقی جدید بازی Little Nightmares یعنی دومین قسمت «کابوس‌های کوچک: اسرار ماو» (Little Nightmares: Secrets of the Maw) را به همراه دموی رایگان بازی عرضه کردند؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

چندی پیش «استودیو تارسیر»  و «باندای نامکو» اولین قسمت بسته الحاقی «کابوس‌های کوچک: اسرار ماو» را با داستانی در موازات با داستان تحسین شده‌ی بازی Little Nightmares در سبک سکوبازی ترسناک ۲.۵ بعدی منتشر کرد. این بسته‌الحاقی که «اعماق» (The Depths) نام داشت، ما را با قهرمان جدید بازی به نام «بچه‌ی فراری» (The Runaway Kid) آشنا کرد و حالا می‌توانیم ماجرای او را در قسمت بعدی یعنی «مخفی‌گاه» (The Hideaway) دنبال کنیم.

«مخفی‌گاه» دومین قسمت از بسته‌الحاقی سه‌گانه‌ی «کابوس‌های کوچک: اسرار ماو» است و ماجراجویی‌های «بچه‌ی فراری» را در «ماو» دنبال می‌کند. در این قسمت، او در موتورخانه‌ای بیدار ‌می‌شود که «نوم‌»های (Nome) کوچکی در آن زندگی می‌کنند. او باید «نوم‌»ها را نجات دهد و برای حل معماهای گوناگون آنها را گردآوری کند تا در نهایت موفق به فرار شود. البته، به‌نظر می‌رسد که «نوم»ها راز تاریکی را مخفی می‌کنند.

اگر هنوز بازی Little Nightmares را تجربه نکرده‌اید،‌ الان بهترین موقعیت است که بازی را با ماجراهای اصلی «شش» (Six) شروع کنید. دموی رایگان بازی در «فروشگاه پلی‌استیشن» (PlayStation Store) و «اکس‌باکس لایو» (Xbox Live) قرار گرفته است. از این ماجراجویی عجیب لذت ببرید و خود را برای عرضه سومین و آخرین قسمت بسته الحاقی «کابوس‌های کوچک: اسرار ماو» در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه آماده کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی بازی یا صفحه استیم آن سر بزنید. هم‌چنین در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بسته‌الحاقی «مخفیگاه» را با تمام «نوم»های کوچولو و موذی‌اش تماشا کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر