بخش آنلاین تعدادی از بازی‌های قدیمی یوبی سافت توسط این شرکت مسدود شد

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ , 14:34:38
شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

بخش آنلاین تعدادی از بازی‌های قدیمی یوبی سافت توسط این شرکت مسدود شد. شرکت یوبی سافت (Ubisoft) بخش آنلاین چندین بازی خود را روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و Wii U در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه مسدود کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بیش از ده سال پیش، زمانی که بازی‌های آنلاین محبوبیت بیشتری به‌دست آوردند، یوبی‌سافت یکی از چند شرکت فعال در زمینه بازی‌های آنلاین بوده است و تمامی این بازی‌ها تا زمانی که آنلاین هستند، فارغ از قدیمی یا جدید بودن‌شان، نیاز به سرور و امکانات مجزا دارند. این بدان معناست که گاهی شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که بعد چند سال از انتشار بعضی از بازی‌ها، سرویس‌دهی آنلاین آنها را مسدود کنند چرا که معتقدند در دراز مدت به سودشان خواهد بود. یوبی‌سافت هم از این قائده مستثنا نیست و اعلام کرد که سرویس‌دهی آنلاین چندین بازی روی دستگاه‌های متفاوت از جمله رایانه‌های شخصی (PC)، پلی‌استیشن ۳ (PS3)،‌ اکس‌باکس ۳۶۰ (Xbox 360) و وی یو (Wii U) مسدود شده‌اند.

شما می‌توانید لیست کاملی از بازی‌های قدیمی یوبی سافت که سرویس‌دهی آنلاین‌شان در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه مسدود شده است را در ادامه مشاهده کنید:

تمامی ماد‌های آنلاین بازی‌های نام‌برده نیز بسته شده‌اند، هر چند بخش تک‌نفره بازی‌ها هم‌چنان در دسترس خواهد بود. اخبار درون بازی‌ها و سرویس‌های امتیاز و وضعیت بازیکن هم،دیگر عمل نخواهد کرد. «یوپلی» (Uplay) هم دیگر این بازی‌ها را روی کنسول‌ها تشخیص نمی‌دهد و تمامی جوایز یوپلی برای این بازی‌ها غیر فعال شده است.

خوشبختانه بیشتر این عناوین محتوای آفلاین زیادی دارند که می‌توانند مدت‌ها بازیکنان را سرگرم کنند. البته، این سؤال پیش می‌آید که بازی‌هایی مثل «برای افتخار» (For Honor) که تنها بر محتوای آنلاین‌شان تکیه کرده‌اند، در صورت بسته شدن سرویس‌دهی آنلاین‌شان چه ارزشی دارند. فعلا که تنها چاره‌ی ما بازی کردن و لذت بردن از این بازی‌هاست تا شرکت‌هایی مثل یوبی‌سافت بی‌خیال سرویس‌دهی آنلاین آن‌ها نشوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر