کارگردان بازی ARK: Survival Evolved از سختی پورت بازی برای نینتندو سوییچ می‌گوید

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ , 14:44:30
Ark: Survival Evolved, Studio Wildcard, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

یکی از کارگردانان نوآوری بازی ARK: Survival Evolved گفت که دوست دارد که این بازی را روی نینتندو سوییچ ببیند اما این امر بدون زحمت فراوان محقق نخواهد شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت‌های زیادی برای پورت بازی‌هایشان برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به تکاپو افتاده‌اند. سایت «دوال شوکرز» (DualShockers) در مورداحتمال پورت بازی ARK: Survival Evolved برای کنسول جدید نینتندو با «جسی رپژاک» (Jesse Rapczak)، یکی از کارگردانان نوآوری بازی، مصاحبه‌ای صورت داده است.

«رپژاک» توضیح داد که شرکت‌شان به کنسول نینتندو سوییچ علاقه‌مند هستند، چرا که گویا فعلاً عملکرد بهتری نسبت به کنسول «وی یو» (Wii U) داشته است. او هم‌چنین از وضعیت نینتندو سوییچ ابراز رضایت کرد و گفت که شخصاً خیلی دوست دارد بازی ARK: Survival Evolved را روی نینتندو سوییچ تجربه کند.

در ادامه «رپژاک» خاطر نشان کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ی خاصی جهت پورت بازی «آرک: تکامل بقا» ندارند چرا که به شدت مشغول بسته‌های الحاقی و سایر کارهایشان هستند. اگرچه او امیدوار است که حالا با عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی، موتور بازی‌سازی و تکنولوژی کنونی آن‌ها آماده‌ی کار بر روی پلتفرم‌های جدید مثل نینتندو سوییچ باشد.

با این حال انجام این کار بسیار مشکل است چرا که نینتندو سوییچ حافظه و قدرت کمتری نسبت به «اکس‌باکس وان» دارد. پس اگر «استودیو وایلد کارد» (Studio Wildcard) قصد پورت بازی برای نینتندو سوییچ داشته باشد، باید بسیاری از جزئیات فنی بازی را تغییر دهد که احتمالاً خروجی آن با بازی ARK: Survival Evolved کنونی تفاوت داشته باشد. تیم سازنده باید موارد زیادی را تغییر دهند و شاید به دلیل بهینه‌سازی مصرف حافظه، بعضی از المان‌های بازی کاملاً تغییر کنند. «رپژاک» ادامه داد که در حال حاضر دقیقاً نمی‌دانند چه بخش‌هایی دست‌خوش تغییرات می‌شود اما اگر تصمیم به انجام آن بگیرند کار بر روی آن برای‌شان هیجان‌انگیز خواهد بود.

بازی ARK: Survival Evolved هم‌اکنون برای اکس‌باکس وان (Xbox One)، پلی‌استیشن ۴ (PS4) و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس است و به‌تازگی در به‌روز رسانی جدید، بازی از اکس‌باکس وان اکس (Xbox One X) پشتیبانی می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر