سه‌گانه‌ی جدید «جنگ ستارگان» در راه است

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ , 15:00:08
Rian Johnson, Star Wars, Star Wars: The Last Jedi, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

سه‌گانه‌ی جدید «جنگ ستارگان» با دنیایی جدید از راه می‌رسد. دیزنی «ریان جانسون» نویسنده و کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) را برای نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی سه‌گانه‌ی جدیدی برای «جنگ ستارگان» برگزید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این سه فیلم، داستان و شخصیت‌های جدیدی خواهد داشت و در کهکشانی دیگر روایت می‌شود. جانسون برای نوشتن فیلم‌نامه با «رم برگمن» همکار قدیمی خود در فیلم‌های «لووپر» (Looper) و Brick همکاری می‌کند.

پس از اعلام این خبر توسط «باب ایگر» مدیرعامل دیزنی، وب‌سایت رسمی استاروارز ضمن تأیید آن نوشت: «نویسندگی و کارگردانی قسمت اول از این سه‌گانه برعهده‌ی جانسون خواهدبود اما زمان عرضه دقیق آن هنوز نامشخص است.»

«کیتلین کندی»، مدیر لوکاس‌فیلمز نیز در این‌باره گفت:

همه‌ی ما از همکاری با جانسون در فیلم «آخرین جدای» بسیار راضی بودیم. او یک نیروی خلاق است و نظاره کردن او هنگام خلق «آخرین جدای» یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من بود. ریان بوم سفید این سه‌گانه را با نقش‌هایی شگفت‌انگیز پر خواهد کرد.

دنیای «جنگ ستارگان» کارگردان‌های متعددی را از «جی‌. جی آبرامز» گرفته تا «ران هاوارد» و دیگران به خود دیده، اما جانسون ثابت کرده است که توانایی برآورده کردن خواسته‌های لوکاس‌فیلمز را دارد. فیلم «آخرین جدای» که برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۴ آذر) برنامه ریزی شده، پس از سه‌گانه‌ی «جورج لوکاس»، اولین فیلم «جنگ ستارگان» است که توسط یک شخص نوشته و کارگردانی می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر