تعلل Rotten Tomatoes در انتشار امتیازات فیلم Justice League

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ , 17:26:58
Batman v Superman, Justice League, Suicide Squad, Wonder Woman, باکس آفیس (Box Office)

درحالی‌که استودیوها معمولاً اجازه‌ی انتشار نقد فیلم‌ها را یکی دو هفته پیش از اکران صادر می‌کنند، برادران وارنر از انتشار نقدهای فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) تا ساعت ۲:۵۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۵ نوامبر و تنها یک روز مانده به تاریخ رسمی اکران فیلم در پنج‌شنبه شب، ممانعت به عمل آورد.

به همین جهت، «راتن تومیتوز» (Rotten Tomatoes) نیز در افشای میانگین امتیاز فیلم از نقدهای مختلف تا ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه تعلل کرد. این اقدام، از آن رو قابل توجه است که استودیوی برادران وارنر سهم ناچیزی در «فندانگو» شرکت مادر «راتن تومیتوز» دارد.

باوجود آنکه تابستان امسال دنیای سینمایی دی‌سی با فیلم «واندر وومن» (Wonder Woman) به کارگردانی «پتی جنکینز» عملکرد خوبی در گیشه داشت، و از «راتن تومیتوز» نمره ۹۲ درصد دریافت کرد، فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر برادران وارنر در قیاس با فیلم‌های دنیای مارول، معمولاً در گیشه با مشکلات زیادی دست به گریبانند. سال گذشته فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) با حضور «بن افلک» در نقش بتمن و «گل گدوت» در نقش «واندر وومن»، از «راتن تومیتوز» نمره ضعیف ۲۷ درصد را اخذ کرد، و از سوی دیگر فیلم «خوجه‌ی انتحار» (Suicide Squad) با بازی «مارگو رابی» و «ازرا میلر» و دیگر ستارگانش، وضعیتی حتی وخیم‌تر داشت و از وب‌سایت یاد شده نمره ۲۶ در صد دریافت کرد.

با این همه، سپتامبر گذشته پژوهشگران اعلام کردند که نمرات وب‌سایت «راتن تومیتوز» تأثیر مثبت و یا منفی بر عملکرد فیلم در گیشه و باکس آفیس ندارد.

فیلم «لیگ عدالت» به کارگردانی «زک اسنایدر» و بازی «بن افلک»، «گل گدوت»، «ازرا میلر»، «هنری کویل» در نقش «سوپرمن»، «روی فیشر» در نقش «سایبورگ»، و «جیسون موموآ» در نقش «آکوامن»، هم‌اکنون در حال اکران است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر