اولین تصویر از دنباله‌ی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them ؛ رونمایی از دامبلدور جوان

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ , 18:20:57
Fantastic Beasts and Where to Find Them, Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

استودیوی برادران وارنر اولین تصویر از دنباله‌ی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) را منتشر کرد و اعلام کرد که قسمت دوم فیلم با نام «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) شناخته می‌شود؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

دومین قسمت از پیش‌درآمد داستان‌های «هری پاتر» در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ روی پرده می‌رود. «دیوید ییتس» که قسمت اول یعنی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» و چهار قسمت آخر از فیلم‌های هری پاتر را کارگردانی کرده، برای قسمت دوم نیز بازخواهد گشت تا فیلم‌نامه‌ا‌ی به قلم «جی. کی. رولینگ» نویسنده‌ی کتاب‌های «هری پاتر» را به تصویر بکشد. طبق اعلام قبلی استودیو، اسپین‌آف‌های این مجموعه مشتمل بر ۵ فیلم خواهند بود.

در این فیلم که رولینگ تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده گرفته بازیگرانی چون «ادی ردمین»، «کاترین واترستون»، و «جانی دپ» به ایفای نقش پرداخته‌اند. «جود لا» نیز در این فیلم در نقش دامبلدور جوان نقش بازی می‌کند که به شاگرد سابق خود «نیوت اسکاماندر» (ردمین) فرمان می‌دهد تا گریندل‌والد (دپ) را به دام بیندازد. فیلم‌برداری قسمت دوم در ماه جولای آینده آغاز می‌شود.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» که وقایع آن در دهه‌ی ۱۹۲۰ نیویورک اتفاق روایت می‌شود، آبان ماه سال گذشته بیش از ۸۱۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. تاریخ عرضه قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم فیلم هنوز از طرف برادران وارنر تعیین نشده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر