Lucasfilm برای پایان دادن به جنجال‌های لوت‌باکس‌های بازی ‌Star Wars Battlefront 2 وارد عمل شد

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ , 13:52:34
Lucasfilm, Star Wars Battlefront 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت والت دیزنی (Walt Disney), کنسول Xbox One

Lucasfilm نقش‌ اصلی را در حذف موقتی پرداخت‌های درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 داشته است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

در طول هفته شایعات زیادی مبنی بر اتفاقات پشت‌صحنه برای انتشارات «الکترونیک آرتز» و تصمیم آن‌ها برای حذف بخشی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای ازجمله کریستال‌ها مطرح شد، که اکنون اطلاعات دقیق‌تر و معتبرتری از عاملان اصلی این تصمیم‌ها روشن شده است.

طبق گزارش رئیس بخش محصولات مصرفی و رسانه‌های تعاملی «دیزنی» آقای Jimmy Pitaro طی تماسی با مدیرعامل الکترونیک آرتز آقای Andrew Wilson درخواست سرعت بخشیدن به از میان برداشتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای از مدیریت بالادستی فرستاده شده است.

در گزارشی از Washington post که مورد تائید Lucasfilm هم بود به دخالت Disney برای حذف پزداخت‌های درون‌برنامه‌ای پرداخت، زیرا Disney مشکلات بوجود آمده را تنها به Battlefront نسبت نمی‌دهد و درنهایت آن را به ضرر نام و اعتبار Star Wars می‌داند. همچنین در گزارش اشاره شده است که EA درخواست Disney را قبول کرده اما به جزئیات آن عمل نکرده است.

نماینده Lucasfilm می‌گوید:

Star Wars همیشه در مورد طرفداران بوده است. و آن چه Battlefront باشد و یا هر تجربه دیگری از Star Wars، طرفداران در اولویت قرار دارند.

وی در ادامه می‌گوید:

و این مهم‌ترین دلیل ما برای کمک به EA برای حذف پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای از میان بردن نگرانی طرفداران است.

کریستال‌ها هم‌اکنون بدون هیچ هزینه‌ای در بازی Star Wars: Battlefront 2 برای کاربران در دسترس قرار دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر