صحبت‌های مدیرعامل «اسکوئر انیکس» پیرامون آینده‌ی‌ مجموعه بازی Deus Ex

در ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ , 16:00:30
اونجرز, بازی Deus Ex, بازی Deus Ex: Mankind Divided, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Eidos Montreal, شرکت Square Enix, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

در اوایل سال جاری، گزارش شد که «اسکوئر انیکس» بعد از فروش ناامیدکننده بازی Deus Ex: Mankind Divided این مجموعه را به حالت تعلیق درآورده است. این مورد البته به این معنا نیست که مجموعه موردنظر برای همیشه کنار گذاشت خواهد شد، زیرا مدیرعامل شرکت اسکوئر انیکس، آقای «یُسوکه ماتسودا» درمورد این مساله توضیحاتی ارائه داد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که با «ماتسودا» پیرامون کنار گذاشته شدن مجموعه بازی Deus Ex صورت گرفت، این‌گونه توضیح داد:

ما هرگز درمورد لغو این عنوان چیزی نگفتیم، اما بنا به دلایلی این شایعه به بیرون درز کرده است.

بنا به گفته ماتسودا، قویا اشاره می‌کند مجموعه Deus Ex برای مدتی خبری از آن نخواهد شد و از آن‌جایی که توسعه‌دهنده این عنوان، یعنی «آیدوس منترال» در حال حاضر بر روی بازی «انتقام‌جویان» (Avengers) کار می‌کند، به نظر می‌رسد این پروژه وقت و منابع زیادی از توسعه‌دهنده را به خود اختصاص داده است.

ماتسودا در ادامه خاطرنشان کرد:

آن‌چه که می‌توانم بگویم این است که استودیو «آیدوس منترال» مجموعه Deus Ex را تاکنون توسعه داده است و مسأله این‌ است که ما منابع نامحدود نداریم. ما عناوین زیادی داریم که روی آن‌ها کار می‌کنیم که خود عاملی تعیین‌کننده در برنامه انتشار عناوین ما است. قطعا این‌که ما روی همه عناوین خود در هر زمانی کار کنیم بسیار مطلوب خواهد بود، اما واقعیت این است که برخی عناوین باید در لیست انتظار رفته تا نوبتشان (انتشار) برسد. دلیل این که در حال حاضر Deus Ex در لیست بازی‌های در حال توسعه ما جایی ندارد، این است که ما عناوین دیگری را هم‌اکنون در دست توسعه داریم.

ماتسودا هم‌چنین اضافه کرد که مجموعه‌ی Deus Ex یک فرنچایز مهم برای اسکوئر انیکس به شمار می‌رود و در حال حاضر هم روی آن‌چه که قرار است در ادامه این بازی اتفاق افتد، بحث می‌کنیم. با این حال، جزئیات بیشتری پیرامون این موضوع وجود ندارد.

در پایان لازم به ذکر است، نسخه «جدایی میان بشریت» (Mankind Divided) در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد ولی نتوانست در زمینه فروش ناشر را متقاعد کند.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. برید بمیرید :-)
    بازیو ناقص عرضه میکنید گند میزنید تو کار استودیو حرف زیادیم میزنید؟ میخواستید فروش کنه واسه بازی سینگل پلیر فروشگاه نمیزاشتید که ایتمو با پول واقعی باید خرید. سیزن پس نمیزاشتید. سگ تو روحتون بره.
    یکی از خفن ترین سری های تاریخ گیمو تعلیق کردید دارید شت سوپر هیرویی میسازید. فشتون باید داد صب تا شب.

    ۰۰
    1. خودت رو کنترل کن فرزاد
      بیشتر از این به هستی کثیفت رنگ سیاه نپاش :27:
      نزار این لعنتی‌های لعنتی تو رو هم لعنتی بکنن، به انقلاب بشریت فکر کن، به داستان عالیش :۱۵: :'(

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر