بازی Rocket League در سال ۲۰۱۸ بر روی بهبود سرویس‌های آنلاین خود تمرکز می‌کند

در ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ , 15:00:16
Psyonix, Rocket League, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول PlayStation 4

بازی Rocket League عنوانی است که از زمان عرضه از محبوبیت خاصی برخوردار بود و تعداد بازیکنان که این عنوان را تجربه کرده‌اند ۳۸ میلیون نفر رسیده است. اما، استودیو توسعه‌دهنده این عنوان، یعنی «سایونیکس» می‌داند که هنوز مسیر طولانی در پیش دارد و اطلاعاتی درمورد نحوه بهبود بازی در سال بعد منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو «سایونیکس» برای سال ۲۰۱۸ تمرکز اصلی خود را بر روی بهبود عملکرد سرورهای آنلاین منتشر کرده است. قرار است در سال بعد، یک سری اطلاعات و محتوای جدید در بخش سرورهای اضافه شود که در ادامه به آن توجه می‌کنیم:

ما، اطلاعاتی از وضعیت بهبود کیفیت ارتباطی از کلاینت بازی در سال ۲۰۱۸ در اختیار شما قرار می‌دهیم. این مورد، اطلاعاتی از قبیل کیفیت ارتباطی، میزان تاخیر و پکت لاست را فراهم می‌کند. ما به دنبال این هستیم تا به جامعه گیمری اجازه دهیم گزارش‌هایی از وضعیت بعضی سرورهایی که عملکرد ضعیفی دارند، را برای ما ارسال کنند تا مشکلات را سریع‌تر شناسایی و رفع کنیم.

بنابراین، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده هنوز به تمامی سوالات پاسخ نداده، البته قابل ذکر است که سازنده قصد دارد سرورهای جدیدی برای سیستم مچ‌میکینگ اضافه کند. بتای حالت تورنومنت هم در اوایل سال آینده اجرا می‌شود. علاوه بر این، کراس-پلتفرم نیز سال آینده برای بازی Rocket League به دنبال آزمایش موفقیت‌آمیز سرور استیم، عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر