تماشا کنید: تریلر جدید بازی UFC 3 بخش Career Mode آن را بنمایش می‌گذارد

در ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ , 13:00:10
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت «الکترونیک‌آرتز» (EA) تریلر جدیدی از بازی UFC 3 منتشر کرد که ویژگی‌های جدید بخش Career Mode آن را به نمایش می‌گذارد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در کمتر از یک ماه، بازی UFC 3 در دسترس همگان برای خرید قرار خواهد گرفت و بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک‌آرتز تریلر جدیدی از بازی UFC 3 منتشر کرده است که علاوه بر نمایش ویژگی‌های جدید بخش Career Mode، شامل تصاویر جدیدی از گیم‌پلی بازی نیز می‌شود.

طبق این تریلر، برای اولین بار در این مجموعه انتخاب‌ هایی که شما در طول بازاریابی شخصیت خودتان در طول بازی انجام می‌دهید، پتانسیل شما برای موفقیت را افزایش خواهد داد. همچنین در بین مسابقات بازی، شما می‌توانید انتخاب‌های تبلیغاتی انجام دهید که طرفداران بیشتری را برای شما به ارمغان آورده و آن‌ها را برای مسابقه بعدی شما هیجان‌زده می‌کند، همچنین این کار ممکن است منجر به بستن قرارداد‌های بزرگ‌تر بریتان شود. شما همچنین می‌توانید یک کمربند قهرمانی باحال بدست آورده یا اینکه کاری کنید که «جو روگان» (Joe Rogan) درباره شما توییت کند.

بازی UFC 3 برای اولین‌بار در ماه نوامبر ۲۰۱۷ توسط الکترونیک‌آرتز در کنار انتشار تریلری زیبا با حضور قهرمان سبک‌وزن UFC به نام «کانر مک‌گرگور» (Conor McGregor) که بر روی کاور اصلی بازی نیز خواهد بود، معرفی شد. یک نسخه از بازی به نام Champions Edition نیز به قیمت ۸۰ دلار در کنار نسخه اصلی معرفی شد که اجازه دسترسی سه روز زودتر از موعد به بازی را در کنار ۵۰۰ امتیاز UFC، پنج Ultimate Team Premium Pack و تعداد بیست Premium Pack اضافی، به بازیکنان می‌دهد.

بازی UFC 3 در تاریخ ۱۳ بهمن ۹۶ بر پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده نمایید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر