بروس استریلی علت ترک استودیو ناتی داگ را بیان کرد

در ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ , 12:00:37
The Last of Us, شرکت سونی (Sony), شرکت ناتی داگ (Naughty Dog)

بروس استریلی ، کارگردان بازی The Last of Us، سرانجام علت ترک کردن استودیو ناتی داگ را بیان کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و آقایان نیل دراکمن و بروس استریلی، خود را به عنوان چهره‌های موثر استودیو ناتی داگ ثابت کردند. در ادامه نیز آن‌ها در کنار هم رهبری توسعه بازی Unchrated 4 را برعهده گرفتند و برشهرت خود اضافه کردند. اما بعد از عرضه بازی، بروس استریلی تصمیم به ترک استودیو ناتی داگ بعد از تقریبا ۲۰ سال همکاری گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی، استریلی علت ترک خود را سرانجام بیان کرد که طبق گفته‌اش تنش‌ها و فشار‌های وارد شده در روند توسعه بازی Unchrated 4 مزید بر علت بوده است:

نوبت به بازی Uncharted 4 رسید و من حدس میزنم تفاوتی بین انجام دادن کاری برای خودت وجود دارد که احساس پرشوری دست می‌دهد. من ایده‌های خودم رو داشتم که می‌خواستم در نسخه‌های اول و دوم Uncharted و بازی The Last of Us پیاده کنم. اما وقتی بازی Uncharted 4 از راه رسید با خودم گفتم که چگونه می توانم این کار را برای تیم و شرکت انجام دهم؟

دراکمن و استریلی همچنین زمان کمی برای کار روی بازی Uncharted 4 در اختیار داشتند و این بیشتر باعث افسردگی استریلی شد. آن‌ها برای ساخت بازی فقط دو سال زمان در اختیار داشتند که در مقایسه با بازی The Last of Us که از سال ۲۰۰۹ شروع شد و به مدت چهار سال به طول انجامید، زمان کمی محسوب می‌شود.

ما نیاز داشتیم که بازی را متحول کنیم و از آن یک بازی عالی بیرون بیاوریم تا به نام ناتی داگ لطمه‌ای وارد نکند. من این نقش (کارگردانی بازی) را بیشتر به خاطره اعضای تیم برعهده گرفتم تا خودم. دو سال برای ساخت همچنین غولی زمان برد که آن را تبدیل به سخت‌ترین پروژه‌ای که تا حالا داشتم، کرد.

بروس استریلی در انتها درباره‌ی علت جداییش از استودیو ناتی داگ توضیح داد و اعلام کرد؛

جدایی من از استودیو ارتباطی به (اعضای) ناتی داگ و بازی‌ها ندارد اما وقتی بازی Uncharted 4 منتشر شد با خودم گفتم “وقتشه که جدا شم و فاصله بگیرم”.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر