بازی UFC 3 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ , 09:30:40
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت الکترونیک‌آرتز سرانجام بعد از مدت‌ها بازی UFC 3 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پس از معرفی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی و برگزاری یک بتا عمومی در ماه دسامبر همان سال، سرانجام بازی UFC 3 توسط شرکت الکترونیک‌آرتز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. این شرکت همچنین در جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی، تریلر هنگام انتشار بازی را منتشر کرده است که در انتها قابل مشاهده می‌باشد.

بازی UFC 3 نسبت به دو نسخه‌ی پیشین تغییرات بسیاری کرده است و از انیمیشن‌های جدید، حالت‌های اجتماعی جدید و حالت G.O.A.T. Career بهره می‌برد. در ساخت این بازی از تکنولوژی Real Player Motion یا به اختصار RPM استفاده شده است. این تکنولوژی انیمیشن‌سازی توسط شرکت الکترونیک‌آرتز ساخته شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بیش از پنج هزار انیمیشن مبارزه‌ای مختلف را که به نرمی و به صورت یکپارچه به یک دیگر منتقل می‌شوند را در ساخت بازی به کار ببرند تا سیستم مبارزات بازی روان شود.

در حالت G.O.A.T. Career که به تازگی اضافه شده است، بازیکنان علاوه بر اینکه به صورت پیوسته در UFC ارتقا می‌یابد، باید انتخاب‌های درست و زیادی نیز در بیرون از رینگ مسابقه برای هر چه موفق‌تر شدن شخصیت خود در بازی بکنند. در قسمت آنلاین و چند‌نفره نیز بازیکنان به عنوان مختلفی از حالت‌ها نظیر Stand & Bang، Submission Showdown و همچنین حالت کاملا Tournament دسترسی خواهند داشت.

دانا وایت (Dana White)،‌ رئیس مسابقات UFC، درباره‌ی این بازی اعلام کرده است که:

عنوان UFC 3 واقعی‌ترین بازی ساخته شده در سبک هنر‌های رزمی ترکیبی است. حالت جدید G.O.A.T. Career به شما این اجازه را می‌دهد تا از طریق تبلیغ برند خود و انجام مبارزات به یک قهرمان UFC تبدیل شوید. این بازی همه‌ چی تمام است.

برایان هیز (Brian Hayes)، کارگردان بازی UFC 3 نیز درباره‌ی تکنولوژی تازه به کار رفته در ساخت بازی اعلام کرد؛

ما به طور کامل با استفاده از تکنولوژی Real Player Motion یا به اختصار RPM بازی خود را از نو ساختیم و فکر می‌کنیم که طرفداران نیز آن را دوست خواهند داشت. ما همچنین بسیاری از بازخورد‌های طرفداران را در حالت G.O.A.T. Career و کل بازی گنجاندیم. این بسیار عالی است که بعد از دو سال کار روی این بازی دوباره بازگشته‌ایم.

بازی UFC 3 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس می‌باشد. در ادامه تریلر هنگام انتشار بازی را مشاهده نمایید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر