شرکت «اسکوئر انیکس» هنوز به ساخت بازی‌های تک‌نفره متعهد است

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ , 16:00:01
بازی Deus Ex, بازی فاینال فانتزی (Final Fantasy), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Eidos Montreal, شرکت Square Enix, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

طبق گفته مدیرعامل شرکت «اسکوئر انیکس»، آقای «یوسوکه ماتسودا»، این شرکت به ساخت عناوین تک‌نفره هم‎‌چنان تعهد دارد. او، هم‌چنین راجب حضور لوت باکس‌ها در این عناوین نیز جزئیاتی ارائه کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که در مدلی با نام «بازی به عنوان یک سرویس» سرمایه‌گذاری خواهد کرد که همین باعث شد صدای اعتراض بازیکنان در بیاید. اما، «ماتسودا» گفت که این مدل تنها به معنای لوت‌ باکس و سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای نیست. او به مترو گفت که بازی به عنوان یک سرویس، معنای گسترده‌تری را دربر می‎‌گیرد.

  • به تازگی، مردم درمورد لوت باکس‌ها و عدم استفاده از آن‌ها صحبت می‌کنند. من، فکر می‌کنم تمام این موارد بخاطر تصورات بدی هست که درمورد جمله «بازی به عنوان یک سرویس» در ذهن کاربران شکل گرفته است. اما در واقع، چیزی که ما به آن نگاه می‌کنیم به عنوان ایده‌ای هست که بازیکنان را به منظور لذت بردن از این عناوین‌مان در درازمدت و دوره‌های مختلف ثابت نگاه دارد.

ماتسودا در ادامه افزود:

  • این ایده، به ویژه برای عناوین تک‌نفره جالب خواهد بود و باعث می‎‌شود تا بازیی که منتشر کرده‌اید را به منظور جذب بازیکنان و لذت بیشتر به آن محتوای بیشتری اضافه کنید و این مورد کمک می‌کند تا بازیکنان تجربه کاملی داشته باشند. این، رویکردی است که نسبت به جمله فوق درمورد بازی‌هایمان داریم و به همین دلیل آن را به عنوان بازی به عنوان یک سرویس توصیف کرده‌ایم.

وقتی از ماتسودا درمورد تعهد به بازی‌های تک‌نفره هم سوال شد، در جواب این‌گونه پاسخ داد:

  • ما واقعا می‌خواهیم تا ساخت بازی‌های تک‌نفره را ادامه بدهیم.

چندی پیش هم، اسکوئر انیکس درمورد آینده مجموعه Deux Ex و شرکت «آیدوس منترال» صحبت‌هایی ارائه داد که در آن اشاره داشت که این بازی برای مدت طولانی نیاز به استراحت دارد و فراموش نشده است. لازم به ذکر است، شرکت «آیدوس» در حال حاضر روی ساخت عناوین آنلاین تمرکز کرده، البته طبق گفته ماتسودا نیازی به نگرانی از عدم ساخت عناوین تک‎نفره توسط این ناشر و تیمش وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر