جیمز منگولد کارگردانی فیلم بدون نام Ford vs. Ferrari برعهده خواهد داشت

در ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ , 09:45:23
20th Century Fox, James Mangold, Logan

وبسایت ورایتی اعلام کرده است که جیمز منگولد کارگردانی فیلم بدون نام Ford vs. Ferrari شرکت فاکس قرن بیستم را برعهده خواهد داشت؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

وبسایت ورایتی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام کرده است که جیمز منگولد که پیش از این فیلم «لوگان» (Logan) را کارگردانی کرده، قرار است کارگردانی پروژه‌ای درباره رقابت بین طراحان شرکت‌های فراری و فورد را برای ساخت سریعترین خودرو مسابقه‌ای جهان برعهده داشته باشد. این فیلم که هم‌اکنون با نام غیر رسمی Ford vs. Ferrari شناخته می‌شود، داستان واقعی یک گروه از طراحان و مهندسان آمریکایی به رهبری یک رویاپرداز اتومبیل به نام کارول شلبی و راننده‌اش، کن مایلز که توسط هنری فورد دوم انتخاب شده، را بین خواهد کرد که ماموریت آن‌ها ساخت یک خودرو کاملا جدید از صفر برای شکست خودرو‌های فراری که اکثرا پیروز هستند، در مسابقات قهرمانی Le Mans World سال ۱۹۶۶ می‌باشد.

طبق گزارش ورایتی، منگولد در نظر دارد تا از کت دیمون برای نقش کارول شلبی و کریستین بیل برای نقش کن مایلز استفاده کند. نویسندگی فیلمنامه فیلم نیز بر عهده جز و جان-هنری باترورث خواهد بود که پیش‌تر فیلنامه فیلم موفق «لبه‌ی فردا» (Edge of Tomorrow) را نویسندگی کرده‌اند.

البته هنوز معلوم نیست که فیلم بعدی جیمز منگولد چه می‌باشد و چه زمانی اکران خواهد شد. او در حال حاضر چند پروژه را در استودیو شرکت فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) برعهده دارد. او در حال تولید فیلم اسپین آف شخصیت X-23 می‌باشد که با او در فیلم موفق «لوگان» (Logan)، نامزد جایزه اسکار سال ۲۰۱۸، آشنا شدیم. همچنین وی برای کارگردانی فیلم The Force نیز که اقتباسی از رمان دان وینزلو (Don Winslow) می‌باشد، در کنار فیلم‌ Crenshaw اقتباسی از رمان کودکان، و نسخه انگلیسی فیلم Disorder، بر اساس فیلم فرانسوی/ بلژیکی به کارگردانی آلیس وینوکور که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، انتخاب شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر