بهروزرسان جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds سیستم مبتنی بر پینگ را معرفی میکند
بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در هفتهای که گذشت، سیستم مبتنی بر پینگ را برای کاربران رایانههای شخصی فراهم کرد. استودیو PUBG Corp از زمان عرضه نسخه ۱.۰ درمورد آوردن سیستمی محدودیت پینگ وعده داده بود. این ایده، که از همان زمان نیز وجود داشت، بازیکنان را بسته به پینگ برای هر منطقه تنظیم میکند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
به عبارت دیگر، بازیکنان چینی (بخوانید بلای جان این بازی) دیگر قادر به بازی کردن در سرورهای آمریکا و غیره نخواهند بود. داشتن پینگ بالا در بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به طور معمول برای دیگر کاربران به یک تجربه بسیار مضحک میشود و در نهایت موجب نبردی غیر قابل پیشبینی خواهد شد.
سیستم پیشنهادی، به این صورت کار خواهد کرد که هنگام انتخاب بازیکن برای پر کردن یک سرور، پینگ پایین را در اولویت قرار خواهد داد و بازیکنانی که پینگ پایینی دارند، به سرور وصل خواهند شد و در نهایت منجر میشود که شاهد اختلاف زیادی بین پینگ افراد نباشیم.
این ویژگی در حال حاضر در برخی مناطق به حالت اجرا درآمده است. همچنین در این پچ تغییراتی نیز اعمال شده که مهمترین آن شاهد این باشد که از این به بعد، وقتی سوار بر هواپیما هستید، قبل از پریدن نمیتوانید بازیکنانی را که در هواپیما هستند ببینید. با این حال، یک شمارنده در کنار صفحه قرار خواهد گرفت که به شما اعلام خواهد کرد چند بازیکن در هواپیما حضور دارند. دلیل انجام این کار، بهبود عملکرد بازی ذکر شده است.
در نهایت، PUBG Corp اعلام کرد نقشه جدید این بازی نیز طی سه الی چهار ماه آینده عرضه خواهد شد.