نامه احساسی کارگردان فیلم Black Panther برای تشکر از طرفداران

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ , 23:30:42
Black Panther, شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول کمیکز (Marvel Comics)

رایان کوگلر، کارگردان فیلم موفق «پلنگ سیاه» (Black Panther) با انتشار نامه‌ای زیبا به تشکر از هواداران پرداخته است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) با هنرنمایی چادویک بوزمن چندی پیش اکران شد و در کنار اسقتبال منتقدان، به فروش فوق‌العاده‌ای نیز دست یافت. فیلم پلنگ سیاه در هفته اول اکران خود به فروشی معادل ۲۰۲ میلیون دلار رسید و به رکورد جدیدی در بین فیلم‌های اکران شده در ماه فوریه دست یافته و همین‌طور حالا توانسته از بیش از فروش کل فیلم  Justice League، درآمدزایی کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان کوگلر، کارگردان فیلم، نامه‌ای زیبا و احساسی منتشر کرده که در آن به تشکر از هواداران بخاطره پشتیبانی از فیلم Black Panther پرداخته است. نامه وی به شرح زیر است:

Black Panther, شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول کمیکز (Marvel Comics)

من برای پیدا کردن کلمات مناسب جهت قدردانی از این لحظه دچار تقلا شده‌ام اما سعی خودم را خواهم کرد.

فیلم‌سازی مثل یک تیم ورزشی است و تیم ما از انسان‌های فوق‌العاده و شگفت‌انگیز از سراسر جهان که به این نکته باور دارند، تشکیل شده است. همه‌ ما در اعماق وجودمان امیدوار بودیم که مردم برای تماشا یک فیلم درباره یک کشور ساختگی واقع در قاره آفریقا که از افرادی با تبار آفریقایی تشکیل شده، به سینما خواهند آمد.

ما فکرش را هم نمی‌کردیم که همه شما با این قدرت از فیلم استقبال کنید. فکر کردن به اینکه مردم اینقدر به ما اهمیت می‌دهند که برای دیدن فیلممان پول و وقت صرف کنند، قطعا من را احساسی می‌کند اما دیدن این که مردم لباس‌های مربوط به این فیلم را پوشیده، در کنار پوستر های فیلم با دوستان و خانواده خود عکس می‌گیرند و حتی گاهی در لابی‌های سینما می‌رقصند، باعث ریختن اشک من و همسرم شد.

به تمامی کسانی که به سینما‌ها آمدند، کسانی که درباره فیلم در شبکه‌های اجتماعی مطلب منتشر کردند، از بازیگران فوق‌العاده ما تعریف کردند، لباس‌های با طراحی پلنگ سیاه را خریداری کرده و پوشیدند، تمامی کسانی که در صف‌های سینما برای تماشا فیلم منتظر ماندند، به خبرنگارانی که درباره فیلم نوشته و از دیگران به تماشا فیلم دعوت کردند و به کسانی که با والدین یا دوستانشان به تماشا فیلم آمده بودند و می‌آیند، از شما تشکر می‌کنم که به ما سازندگان فیلم بزرگترین هدیه را اعطا کردید؛ یک موقعیت برای اشتراک‌گذاری این فیلم با شما که با تمام روح و جانمان به آن باور داریم.

بازیگرانی چون چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم همان‌طور که در بالا اشاره شد، بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌ کرید (Creed) و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر