فیلم Black Panther تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شمالی شد

در ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ , 16:15:17
Black Panther, مارول استودیوز (Marvel Studios), مارول کمیکز (Marvel Comics)

گزارشی حاکی از آن است که فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شمالی شده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» (Black Panther) هنرنمایی چادویک بوزمن در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ اکران شده و علاوه بر مورد تحسین قرار گرفتن منتقدین، فروش فوق‌العاده را نیز تجربه کرده است و هر روز رکورد جدیدی در این صنعت به نام خود ثبت می‌کند. چندی پیش این فیلم توانست با عبور از فیلم انتقام‌جویان تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ آمریکا شمالی شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشی جدید حاکی ای آن است که بلک پنتر حالا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شمالی می‌باشد.

این فیلم ابرقهرمانی در گیشه توانسته مبلغی معادل ۶۵۲.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده و با عبور از فیلم Jurassic World (با ۶۵۲.۳ میلیون دلار فروش) تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شمالی گردد. در بازار جهانی نیز این فیلم با کسب ۱.۲۷۹.۲ میلیارد دلار در مجموع فروش داخلی و بین‌المللی توانست از رکورد انیمیشن Frozen (با ۱.۲۷۶.۵ میلیارد دلار فروش) عبور کرده و قدم به میان ده فیلم پرفروش تاریخ سینما بگذارد. لازم به ذرک است که بلک پنتر با کسب ۶۲۶.۷ میلیون دلار از بازار‌های بین‌المللی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ که شامل یک ابرقهرمان است، شود.

بازیگرانی چون چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا نیز در فیلم Black Panther حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده «رایان کوگلر» (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌ چون کرید (Creed)، و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر