تماشا کنید: تریلر نهایی سریال Cloak & Dagger منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ , 12:10:20
شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول کمیکز (Marvel Comics)

بخش تلویزیونی شرکت مارول و شبکه فری فورم ساعاتی پیش تریلر نهایی سریال ابرقهرمانی Cloak & Dagger را منتشر کردند؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بخش تلویزیونی شرکت مارول و شبکه فری فورم در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نهایی سریال ابرقهرمانی موردانتظار «شنل و خنجر» (Cloak & Dagger) را منتشر کردند. داستان سریال Cloak & Dagger درباره دو نوجوان با گذشته کاملا متفاوت به نام‌های «تندی بوون» با هنرنمایی «اولیویا هولت» و «تایرون جانسون» با هنرنمایی «اوبری ژوزف» است که خود را با ابرقدرت‌های کاملا جدیدی که به طور مرموزی به یک‌دیگر مرتبط هستند، پیدا می‌کنند. تندی می‌تواند خجنر‌های نورانی تولید کند در حالی که تایرون می‌تواند دیگران را در تاریکی غرق کند. آن‌‌ها در کنار یک‌دیگر عالی هستند و سریع یاد می‌گیرند اما احساسی که به هم‌دیگر دارند، دنیای پیچیده‌ی آن‌ها را بیشتر از گذشته چالش برانگیز می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دانلود از آپارات | مشاهده در یوتیوب

در کنار این تریلر همچنین یک پوستر جدید از سریال شنل و خنجر منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است:

شرکت مارول (Marvel Entertainment), مارول کمیکز (Marvel Comics)

در سریال Cloak & Dagger بازیگرانی چون اولیویا هولت بازیگر سریال «من این کار رو انجام ندادم» (I Didn’t Do It) در نقش تندی بوون ملقب به خنجر، اوبری ژوزف بازیگر فیلم Run all Night در نقش تایرون جانسون ملقب به شنل، آندرئا روث بازیگر سریال‌های «نجات من» (Rescue Me) و «خون‌های آبی» (Blue Bloods)، گلوریا روبن بازیگر سریال «آقای روبات» (Mr.Robat)، «جیمز سایتو» بازیگر فیلم‌های «تنها در خانه ۳» (Home Alone 3) و Life of Pi، «جی.دی. اورمور» بازیگر سریال‌های «کارگاه واقعی» (True Detective) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «شنل و خنجر» Cloak & Dagger با همکاری شرکت‌های Marvel Television و ABC Signature Studios ساخته شده است. تهیه‌کنندگی سریال نیز برعهده جو پوکاسکی، نویسنده سریال‌های «قهرمان‌ها» (Heros) و «دردویل» (Daredevil) بوده است. از دیگر تهیه‌کنندگان این مجموعه نیز می‌توان «جف لوب» رئیس بخش تلویزیونی شرکت مارول، «جیم چوری» را نام برد. ناگفته نماند که قسمت اول سریال را نیز «جینا پرینس-بایدبود» کارگردانی کرده است. در انتها، لازم به ذکر است که فصل اول این سریال در ده قسمت تولید شده و قرار است از تاریخ هفدهم خرداد ۹۷ (هفتم ژوئن سال ۲۰۱۸) پخش آن در شبکه فری فورم آغاز شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر