Eidos Montreal: سری Deus Ex هنوز زنده است

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ , 17:10:36
Eidos Montreal: سری Deus Ex هنوز زنده است.

در حالی که در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بازیِ تازه‌ای از سری Deus Ex وجود ندارد. آقای :دیوید آنفوسی» (David Anfossi) رییس استودیوی Eidos Montreal می‌گوید، این سری هنوز به آخر خط نرسیده است؛ در  ادامه همراه دنیای‌ بازی باشید.

هواداران سری Deus Ex در چند وقت سوالات زیادی پیرامون دنباله‌ این سری در ‌ذهن‌شان داشته‌اند. آیا دنباله‌ی دیگر برای سری با حال و هوای سایبر‌پانکی (Cyberpunk) در کار خواهد بود؟

آقای «دیوید آنفوسی» (David Anfossi) رییس استودیوی «ایدوس مونترال» (Eidos Montreal) نگرانی‌های هوادارن را با این جمله که «Deus Ex نمرده است، من آن را تایید می‌کنم» برطرف کرد.

روز جمعه، حساب کاربری این استودیو جمله‌ی ذکر شده در بالا که بخشی از مصاحبه‌ی آقای «آنفوسی» با سایت PCGamesN بود را منتشر کرد:

بسیاری از شما درباره‌ی آیندی سری  بازی‌های Deus Ex ابزار نگرانی می‌کردید. این گفته‌ی رییس استودیوی ما آقای انفوسی است. ما مفتخریم که هوادارانی پیگیر مثل شما داریم. همه ما در استودیو به اندازه شما فرنچایز Deus Ex را دوست داریم.

این استودیو این روزها مشغول ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider است که در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ عرضه خواهد شد. همچنین آنها در حال همکاری با «کریستال دینامیکس» (Crystal Dynamics) روی یک پروژه مربوط به Avengers نیز هستند.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی ساخت یک بازی از «دنیای مارول» (Marvel Universe) که ممکن یک بازی براساس Guardians of the Galaxy باشد وجود دارد. پیش‌تر هم آقای Anfossi شایعاتی را که پیرامون ساخت قسمت پنجم سری بازی‌های Thief وجود داشت، را رد کرد. ایشان اذعان داشت:

با اینکه ما یک استودیوی بزرگ هستیم ولی روی ساخت بازی‌هایی تمرکز می‌کنیم که بتوانیم به درستی و صحت از پس ساخت آن بر‌ می‌آییم.

سال میلادی گذشته، ایشان خبر ادعای ساخت قسمت پنجم از سری Thief را تکذیب کرده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر