رییس «مارول» از برنامه اش برای معرفی یک شخصیت ابرقهرمان مسلمان از طریق فیلم «کاپیتان مارول» می‌گوید

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ , 09:10:28
رییس «مارول» از برنامه اش برای معرفی یک شخصیت ابرقهرمان مسلمان از طریق فیلم «کاپیتان مارول» می‌گوید

آقای «کوین فیج» (Kevin Feige) رییس «مارول» در گفتگویی با سایت «بنگاه خبرپراکنی بریتانیا» (BBC)، از برنامه‌هایش درباره آینده‌ مجموعه فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) گفت؛ در ادامه همراه دنیای‌بازی باشید.

آقای کوین فیج رییس دنیای سینمایی مارول در صحبت با سایت خبری «بی‌بی‌سی» اظهار داشت که برنامه‌هایی در حال شکل گیری است تا با به کار گیری شخصیت کاپیتان مارول، زمینه‌ای را برای معرفی یک ابر‌قهرمان مارولی دیگر فراهم کنیم. بنابر گفته‌های ایشان این کارکتر کسی نیست جز Ms Marvel، اولین ابرقهرمان مسلمان دنیای سینمایی مارول. همچنین آقای فیج در مصاحبه اشاره کرد قطعا کار‌های مربوط به ساخت فیلم Ms Marvel در حال انجام است. در ادامه گفتگو نیز بیان داشت:

 آن هنگام که کاپیتان مارول را به جهانیان معرفی کنیم، برنامه‌هایی برای آن ( Ms Marvel) تدارک دیده‌ایم.

همان‌طور که پیشتر به اطلاعتان رسانده بودیم فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷( هشت مارچ ۲۰۱۹) با بازی خانم Brie Larson اکران خواهد شد که پیش‌زمینه‌ای برای نمایش فیلم «اونجرز ۴» (Avengers 4) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (سوم مِی ۲۰۱۹) که اکران آن (اونجرز۴) پایانی خواهد بود. بر فاز سوم دنیای سینمایی مارول و همچنین زمینه‌ساز راهی برای معرفی شخصیت Ms Marvel در دنباله‌ فیلم کاپیتان مارول خواهد بود.

در دنیای کمیک‌ها، شخصیت Ms Marvel در واقع «کمالا خان» (Kamala Khan) نام دارد که یک دختر نوجوان شانزده ساله‌ پاکستانی-آمریکایی ساکن شهر «جرسی سیتی» ایالت «نیو جرسی» (New Jersey) ایالات متحده‌ آمریکا است که «کارول دانورز» (Carol Danvers) را الگوی خودش قرار داده‌ است. پس از کشف‌شدن ژن‌های غیر انسانی در کمالا خان او هویت Ms Marvel را از آن خود می‌کند.(در دنیای کتاب‌های کمیک در خط داستانی جدید کارول دانورز نقش کاپیتان مارول را بر عهده دارد)

البته اشاره می‌گردد قبل از معرفی شخصیت Kamala Khan در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی، شخصیت‌هایی دیگر پیش از او لقب  Ms Marvel را یدک می‌کشیدند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر