State of Decay 2 حدود ۱ میلیون کاربر ثبت‌نامی در دو روز اول بدست آورده است

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ , 08:40:47
Aaron Greenberg, State of Decay, State of Decay 2, Undead Labs, اکس باکس (Xbox), پی سی گیمینگ (PC Gaming), سیستم عامل Windows 10, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

جدیدترین عنوان انحصاری «مایکروسافت» یعنی State of Decay 2 سرانجام عرضه شده است و در دو روز اول توانسته است ۱ میلیون کاربر ثبت‌نامی بدست آورد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«آرون گرینبرگ» مدیر عمومی بازاریابی بازی‌های اکس‌باکس طی خبری اعلام کرده که عنوان State of Decay 2 در حدود ۱ میلیون کاربر ثبت‌نامی را طی عرضه خود بدست آورده است. البته مشخص نیست که کاربران Xbox Game Pass نیز شامل این قضیه هستند یا خیر.

از دسترسی زودهنگام برای نسخه Ultimate Edition در ۲۸ اردیبهشت (۱۸ مِی) و همچنین عرضه رسمی نسخه Standard Edition در ۱ خرداد (۲۲ مِی) ما یک میلیون بازمانده داشته‌ایم که در سرتاسر جهان در حال ساختن داستان زامبی خودشان هستند. در طی این مدت ما ۶ میلیون ساعت گیم‌پلی بازی شده از State of Decay 2 داشته‌ایم. همچنین ۳.۵ میلیون ساعت استریم برروی Mixer، Twitch و YouTube که توسط ۴۱.۰۰۰ نفر مختلف ضبط شده‌اند.

آقای «گرینبرگ» همچنین از اینکه اشاره کند باگ‌ها و مشکلات بازی برروی نمرات نهایی آن تاثیراتی داشت، خجالت نکشید. و گفت که رفع این باگ‌ها و مشکلات اولویت اصلی آنها در «مایکروسافت استودیوس» و Undead Labs است.

State of Decay 2 دقیقا مانند عنوان اول لحظات بسیار جالب و سختی را تجربه کرده. شاید به‌نظر برسد این عنوان با توجه به کمبودهای فنی نیاز به زمان بیشتری برای توسعه داشته است. اما با این حال هنوز هسته اصلی بازی بسیار خاص و مفرح است، مخصوصا زمانیکه با دوستان خود به انجام آن بپردازید.

این عنوان در حال حاضر برای اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر