Dice سازنده بازی ‌Battlefield V از بکارگیری سبک بتل‌رویال در سری بازی‌های Battlefield می‌گوید

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ , 23:10:35
Dice سازنده بازی ‌Battlefield V از بکارگیری سبک بتل‌رویال در سری بازی‌های Battlefield می‌گوید

استودیوی بازیسازی Dice در طی مراسم لایو‌استریم رونمایی بازی Battlefield V از سبک بتل‌رویال صحبتی به زبان نیاورد اما اکنون تهیه‌کننده ارشد این بازی آقای «مورل» نظرات خودش را پیرامون این سبک پرطرفدار بیان کرده‌است؛ در ادامه با دنیای‌بازی همراه باشید.

چندان دور از انتظار نخواهد بود اگر استودیوی بازیسازی «دایس» (Dice) سازنده بازی Battlefield V نیز به سراغ سبک پرطرفدار و موفق این روزها یعنی بتل‌رویال برود و بازی منحصر به فرد خود را در این سبک بسازد.

آیا اعضای استودیوی Dice که اخیرا مشغول ساخت بازی Battlefield V و ایجاد نوآوری‌های تازه همانند: سیستم «استحکام» (Fortification) بوده، ایده‌ای را پیرموان بکارگیری سبک بتل‌رویال در ساخته‌‌‌هایش در سر پرورانده‌اند؟

آقای «آندریاس مورل» (Andreas Morrel) تهیه‌کننده ارشد در استودیوی Dice نظراتش در این باره را به اشتراک گذاشته است. ایشان هم مانند دیگر توسعه‌دهندگان بازی‌ها طرفدار سبک بتل‌رویال است اما اذعان می‌کند آنها کاملا آماده اضافه کردن این سبک به سری‌ بازی‌های Battlefield نیستند.

صحبت‌های آقای مورل در این باره:

ما در استودیوی Dice طرفدار پر و پا قرص سبک بتل‌رویال هستیم، و قطعا به دنبال آن هستیم تا ببنیم ترکیب سبک بتل‌رویال با سری بازی Battlefield چگونه خواهد بود. بازی‌‌های ما وسایل نقیله گوناگون، نقشه‌های در مقیاس بزرگ و حالت سند‌باکس دارند که آنها را به طور طبیعی مناسب سبک بتل‌رویال می‌کند.

گزارشی پیش از مراسم رونمایی بازی Battlefield V منتشر شده بود که ادعا می‌کرد استودیوی Dice ، سبک بتل‌رویال را به صورت آزمایشی در بازی Battlefield V پیاده‌سازی کرده است ولی علی‌‌رغم نتایج خوبی که این آزمایش به دنبال داشته است این استودیو تصمیم گرفته است، روند عادی توسعه بازی را در پیش بگیرد و از انتشار بازی با حالت‌ بتل‌رویال خود‌داری کند.

بازی بتلفیلد ۵ در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ( ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی،پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر