تعدادی از ویژگی‌های iOS 12 مشخص شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ , 20:10:43
شرکت اپل

Apple قصد دارد چیپ NFC را با ویژگی‌های جدید به iOS 12 اضافه کند. با دنیای بازی همراه باشید.

iPhone از اولین درخواست کنندگان تکنولوژی NFC با ویژگی‌های مختلف شامل Apple Pay هست. این ویژگی با iPhone 6 معرفی شد که در طول سال‌ها گسترش یافته است و همچنین در Apple Watch هم دیده می‌شود. بازگردیم به حال، Apple به هیچ توسعه‌دهنده third-party امتیاز قابلیت‌های NFC را نداده. با این حال شانس قوی وجود دارد که iOS 12 این کار را انجام دهد. توسعه‌دهندگان با دانستن آن خشنود خواهند شد. برای نمونه iOS 12 به iPhone اجازه کار کارت‌های مجازی انتقال و باز کردن درب‌های هتل را خواهد داد.

ما می‌دانیم که WWDC در چند روز آینده است و گمانه زنی‌ها در مورد Update بزرگ بعدی Apple در Store است. بر‌اساس این خبر اطلاعات (via 9to5mac) که Apple بر روی یک تغییر بزرگ چیپ NFC و iPhone با iSO 12 است.

این گزارش بیشتر نشان می‌دهد که غول کوپرتینو می‌خواهد iPhone از نقاط بدون اتصال استفاده کند، این شامل استفاده کردن از دستگاه برای کارت‌های انتقال مجازی و باز کردن درب هتل‌هاست، این امکانات جدیدی را به iPhone می‌دهد. این یک نمونه بدون اتصال امن‌تر هست، نیاز به گفتن نیست که بعضی از هتل‌ها آماده به گرفتن iPhone passkey شده‌اند. به هر حال آنها از Bluetooth و Low Energy Portocols برای کارهایشان استفاده می‌کنند که هیچ کدام مانند NFC با نقطه اتصال امنیت ندارند.

گزارشی اشاره به اینکه Apple با همکاری HID Globle از این ویژگی‌ها در پردیس Apple تست گرفته‌ است.  HID Globle آماده است تا امنیت سیستم Apple را توسعه دهد. Apple یک چیپ FeliCa در مدل ژاپنی iPhone نصب کرده تا به حمل و نقل عمومی این کشور کمک کند.

گزارشی از کار کمپانی با Cubic، که مزایای متعدد با اضافه شدن ویژگی‌های NFC فعال شده و احتمالا امکانات جدیدی را می‌افزاید. WWDC نزدیک است و ما جزئیات بیشتری را خواهیم فهمید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر